Când vine vorba de SEO întâmpinăm una din cele mai mari provocări.
Puteți citi despre o duzină de tactici SEO pe diverse bloguri, dar vor produce efecte pentru tine?
La urma urmei, asta e partea importantă.
Nu toată lumea se întreabă despre asta pentru că știu despre tacticile comune SEO că vor lucra pentru ei, fără nici o problemă.
Dar s-ar putea fi altminteri.
Afacerea ta se poate desfășura într-o nișă „greoaie”.
Și e adevărat, SEO este mult mai dificil în aceste nișe, deci nu vor merge chiar toate tacticile. Cu toate acestea, noi am lucrat cu mulți clienți din nișe dificile și am fost capabili să obținem rezultate foarte bune SEO cu ei.
De aceea suntem convinși că există un plan SEO , care va lucra pentru tine.
Avem de gând să vă ajutăm să faceți acest plan specific activității Dumneavoastră.
arătând 5 moduri de a îmbunătăți eforturile SEO în nișele dificile.
Dar înainte de a începe…
Ce este „ o nișă dificilă?” Nu există nici o definiție formală, dar ne referim la întreprinderile care operează în nișe care:
- au audiențe mici cu publicul on-line
- au o mulțime de competiție SEO
- e complicat să a obții link-uri (nu sunt multe bloguri sau site-uri care au link)
- sunt “plictisitoare” (vom detalia pe parcursul articolului, cu exemple concrete)
Dacă afacerea dvs. se încadrează în această categorie, cred că prin citirea acestui articol, veți învăța cel puțin câteva modalități de a îmbunătăți traficul SEO.
1 . Concurența depinde de domeniul de aplicare (sugestie: schimbă-ți domeniul de aplicare)
Vom aborda aceste probleme în mod individual, începând cu concurența.
Este ușor să țintești sus pentru un termen lung atunci când doar câteva pagini de pe Internet sunt optimizate pentru acest termen.
Totuși, dacă aveți de gând să mergeți împotriva a 10 tipuri solide de SEO , veți avea o perioadă destul de grea de parcurs.
Dacă afacerea dumneavoastră este într-o nișă „grea”, în sensul că traficul este incredibil de valoros, astfel încât concurența este acerbă (împrumuturi, asigurări, etc.), veți găsi scenariul de multe ori.
Strategia de bază SEO trebuie să se schimbe pentru că nu veți fi capabil să bateți toți concurenții dumneavoastră. În schimb, aveți nevoie să găsiți cuvintele cheie pe care ei nici nu au timp se le seteze ca țintă pentru că ei nu cred că aceste cuvinte merită timpul lor.
Dar tu ești mai deștept decât asta.
Vorbim despre cuvinte cheie în lanț aici care se regăsesc adesea sub de numirea de „LONG-TAIL KEYWORDS”— mult mai multe cuvinte cheie descriptive care au volume mai mici de căutare.
Chiar dacă au volume mai mici de căutare, ele sunt mai specifice, traficul pe care îl aduce este, de obicei, mai bine orientat și mai valoros.
În timp ce „frazele cu coada lungă” nu obțin cele mai multe căutări pe lună ca cele mai scurte, sunt mul mai populare decât frazele scurte.
Acest concept este unul nou, prin orice mijloace, dar e unul important dacă vizați o nișă competitivă.
Chiar și o expresie care obține doar 50-100 de căutări pe lună ar putea fi valoroasă, dacă e pentru un termen lung cu interes comercial mare (cititorul crește probabilitatea să cumpere de la tine).
Cum poți găsi cuvinte cheie „long-tail”: Cu siguranță, unele SEO sunt inteligente și urmăresc obiective de lungă durată pentru că se știe că acestea sunt mai ușor de accesant când e vorba de „ranking”, dar nu sunt foarte mulțe printre cei ce urmează SEO.
Și deoarece există atât de multe cuvinte cheie în lanț, puteți găsi întotdeauna unele noi dacă ești dispus să sapi mai mult.
De ce?
Pentru cele mai bune cuvinte cheie nu sunt ușor de găsit.
Cele mai proaste SEO (și sunt multe) și proprietarii de afaceri pur și simplu utilizează plannerul de cuvinte cheie Google (sau un instrument similar).
Urmează o cădere într-o mare de cuvinte cheie și alegeți cuvinte cheie pentru a vă îndrepta spre rezultate:
Dar mii de oameni au făcut acest lucru pentru fiecare nișă pe care v-o puteți imagina. Veți găsi mai multă competiție decât pare rezonabil pentru aproape toți dintre acei termeni.
Google are o bază de date despre fiecare frază de căutare la care vă puteți gândi, dar nu întotdeauna o arată în această gamă largă de rezultate de căutare.
Deci, atâta timp cât utilizați planificatorul de cuvinte cheie este în regulă, trebuie să introduceți o gamă de cuvinte cheie și fraze care sunt diferite de cele care toată lumea le folosește.
Există multe modalități de a găsi așa , dar una din preferatele noastre este cu un cap peste și vine de la Reddit.
Tastând în bara de căutare un cuvânt cheie. Am încercat ”gips carton” (drywall) :
Acum, urmăriți rezultatele pentru aceste cuvinte.
Am găsit ”cum să forezi un perete de gips carton”
Am setat instrument, și se pare că fraza obține aproximativ 90 de căutări pe lună în Statele Unite:
Acesta nu e un număr foarte mare, dar nu are nici nimic extraordinar. Dacă țintiți pentru fraza asta, de asemenea, probabil să urmăriți și alte expresii similare (de exemplu, “cum înșurubezi gips carton” sau “cum să perforezi în gips-carton”).
Fiecare dintre acestea vor avea volume mici de căutare, dar toate vor adăuga și alt în căutarea Dumneavoastră destul de substanțial.
Pune împreună 50-100 de articole cu fraze de acest gen pe termen, și veți obține câteva mii de vizitatori cu această căutare destul de ușor, fără a concur nebunește pentru cuvinte cheie populare.
Uită-te la rezultatele de căutare pentru fraza asta:
Rezultatul numărul 1 este un video pe YouTube, iar rezultatele de conținut de top nu au nici măcar o frază în titlurile lor.
Asta e la fel de ușor ca un cuvânt cheie ce-l veți găsi, și îl veți găsi, pentru că nu este un cuvânt cheie care apare în acele căutări evidente.
Dacă oferiți destul timp în găsirea expresiilor cheie long-tail , veți face planul de SEO mult mai ușor și mai eficient.
Există mai multe modalități de a găsi expresii de tip long-tail. Iată câteva resurse cu alte tactici specific (în special pe bloguri externe):
- 5 Modern Keyword Research Methods to Uncover Hidden Gems
- How To Generate 20,000 Monthly Visitors Through Long-Tail Search
- A Step by Step Guide to Integrating Long-Tail Keywords Within Blog Posts
2. În cazul în care link-urile sunt greu de găsit, la propriu
În unele nișe, cum ar fi cele de marketing, rețete, și nișe de divertisment, este foarte ușor să obții link-uri.
Există sute de mii de bloguri, care sunt dispuși să se „împrietenească” cu tine, dacă asta le convine sau face un caz bun pentru ei.
Dar, în unele nișe, acele bloguri pur și simplu nu există.
Atunci ai nevoie pentru să devii creativ.
O strategie foarte eficientă este de a obtine link-uri de la nișe conexe (nișe de același gen).
De exemplu, dacă sunteți un instalator, nișele conexe ar fi:
- DIY home (do it yourself, pentru pasionații de a face toate chestiile ce țin de instalațiile de acasă)
- Decorațiile interioare
- Frumusețe / viață (de exemplu, un mod adecvat de a desfunda chiuvete sau a preveni înfundarea)
In principiu, credem că orice altă nișă pe care le puteți adăuga la dispoziția ta. Apoi, toate tacticile tipice SEO reintră înapoi în joc: postarea clienților, postările pe forum, etc.
Hai să trecem printr-un exemplu.
Să presupunem că ești un decorator (de) acasă.O nișă relevantă este „cumpărare și deținere de casă”, care are un public diferit, tipic entuziaștilor de home décor așa ca Dumneavoastră.
Ați putea scrie despre modul de decor acasă ceea ce ar putea adăuga valoare la casa ta.
De fapt, care se dovedește a fi o expresie de tipul „long-tail”:
Ce ai putea face cu asta?
Ai putea crea conținut pentru propriul site-ul și apoi a ajunge la blog-uri cumpărător de case / proprietar de case și puteți cere un link. Ăsta o tactic standard de SEO.
Ca alternativă, ai putea folosi ideea pentru un post de oaspete (guest) pe un site popular.
Nu numai că va viza cuvântul cheie „long-tail” pe care îl urmăriți (obținând trafic continuu), dar aceasta va trimite, de asemenea, o mulțime de trafic de recomandare imediat de pe site-ul pe care ați postat.
Începe prin a gândi de cât mai multe nișe asociate ca tine, apoi generează cât mai multe moduri posibile de a adăuga valoare acestor nișe.
3. Nisă plictisitoare? Iată cum să o faci mai distractiv
Ce se poate face într-o nișă plictisitoare?
Poate fi extraordinar vopsitul caselor, vedeți distractiv?
În cazul în care vă apropiați de acest subiect cu o noțiune care este, de fapt, plictisitoare, atunci probabil că nu se poate.
Dar, de obicei, există modalități de a face conținutul să se apropie de foarte puțin distractiv.
Brian Dean a facut un studiu de caz mare legat exact de această idee. Mike Bonadio, care conduce o agenție de SEO cu sediul in New York, a avut un client care a lucrat la bug control – și daaa, e plictisitor.
Cu toate acestea, el a creat un infographic de înaltă calitate pe un subiect interesant: cum bug-uri pot ajuta să învingeți dăunători din grădină. Acest infographic a fost preluat de câteva bloguri importante:
Grădinăritul este o nișă legate de combaterea dăunătorilor (la fel cum am discutat în secțiunea anterioară).
Dar, Mike a luat un pas și a mers mai departe prin crearea de conținut “distractiv”.
Bug-urile nu ar trebui să fie distractive, dar el a făcut-o distracție, concentrându-se pe beneficiile pe care le poate oferi aceste bug-uri.
Și puteți face acest lucru în fiecare nișă, concentrându-se pe beneficiile și surprize interesante în locul părților plictisitoare.
De exemplu, nu ai sigiliu la drumurile de acces?
Ei bine, asta pare plictisitor la început, dar ce se întâmplă dacă ați creat conținut cum ar fi:
Cât de multe galoane de agent de etanșare ar lua pentru a sigila aleea lui Leonardo DiCaprio?
Alegerea materialului de etanșare greșit va costa bani: O comparație a costului real al unui pavaj alee
Nu sunt atât de sigur că toate acestea sunt lucruri reale, dar punctul de vedere rămâne. La rândul său, părțile plictisitoare sunt element important dacă îi găsești o poveste, dar nu neapărat de a urmări principalul obiectiv.
Înapoi la studiu de caz – cum a mers?
Extrem de bine, aș spune. Dupa ce Mike a ajuns la site-uri în această nișă legate, el a reușit să obțină peste 60 de domenii cu trimitere și sute de link-uri:
Mai mult decât atât, el a primit peste 2.100 de puncte de vedere de la trafic de recomandare pe termen scurt. site-ul clientului său se clasează încă pe locul 4 în termenul “exterminator New York.”
Puteți face dvs. de nișă interesantă pentru clienții dumneavoastră? Știu că acest lucru este dificil și necesită o anumită gândire, așa că ne permitem să vă dăm un alt exemplu: Blendtec.
Blendtec este o companie care vinde … Blendere.
Nu e chiar un produs sexy.
Cu toate acestea, s-ar putea să fi auzit de seria lor “Will it Blend?” filmulețele video.
În aceste videoclipuri, ei amesteca tot felul de obiecte ca nebunii, cum ar fi iPhone, superglue, și schelete să răspundă la întrebarea: “Va amesteca?”
Ei primesc acum milioane de opinii cu privire la fiecare video pe care le produc.
Mai important, de aceste clipuri video se leagă mulțime altele, iar aceste clipuri video trimit link-ul înapoi la site-ul Blendtec, ceea ce le face ranking înalt pentru tot felul de termeni legați de blender.
4. Nu începe de la zero
Dacă vă aflați într-o nișă grea și, de asemenea, un nou site web, de aici va fi un drum lung pentru un SEO de succes.
Pentru unele tipuri de întreprinderi, în special întreprinderile locale, aveți o alternativă: utilizați autoritatea domeniului unui alt site.
De exemplu, în cazul în care căutați “instalații sanitare Chicago”, veți obține aceste rezultate doar sub o hartă de câțiva instalatori:
Observați că aceste înregistrări nu sunt de site-uri care dețin instalatorii efective, ci de site-uri de revizuire, cum ar fi Yelp.
Orice afacere poate crea o pagină de pe Yelp, care va avea în mod automat o autoritate mai mare de căutare decât site-ul nou nouț.
Mai important, aceste site-uri au autoritatea respectivă, deoarece acestea au deja de optimizări bune de căutare și cantități uriașe de backlink-uri.
Tot ce trebuie să faceți este să apăreți cel mai sus pe paginile lor importante, și pagina Dumneavoastră (pe site-ul lor) va obține rang înalt în rezultatele de căutare.
Nu aveți nevoie de link-uri pentru a face acest lucru. De obicei, ai nevoie doar de comentarii.
Dacă aveți o afacere mare, acestea nu sunt prea greu de obținut. Rugați toți clienții fericiți să lase o revizuire.
În plus, aici sunt unele resurse care vă vor ajuta să obțineți mai multe comentarii on-line:
- 5 Techniques to Get 5 Stars: How to Get More (and Better) Online Reviews
- How To Get Great Online Reviews of Your Business
- 7 Secrets to Getting Positive Online Reviews
5. Analiza competitorilor este întotdeauna un prim pas important
Ultima plângere pe care am auzit-o este că “nimeni nu se asociază în nișă mea.”
Ei bine, am să vă spun : toată lumea obtine link-urile lor de undeva.
Și cu instrumentele disponibile în zilele de astăzi, nu există nici un motiv pentru care nu se poate obține mai multe dintre aceste link-uri.
Aceasta nu este o tehnică nouă, dar rămâne una dintre cele mai rentabile și eficiente modalități de a obține backlink și îmbunătățirea Topului Dumneavoastră de căutare.
Nu e mai greu, dar va dura mai mult și va cere lucru din partea ta.
Iată procedura simplă.
Pasul # 1 – Să îți faci o listă de concurenți: În primul rând aveți nevoie de o listă de site-uri similare cu proprii dumneavoastră concurenți.
În cazul în care acestea sunt similare, ar trebui să fii capabil de a obține cele mai multe dintre aceleași link-uri pe care le au competitorii.
Pentru a face această listă, începe să căutați termeni populari în nișă, și apoi scrie în jos adresele URL ale top 10 rezultate (sau mai puține), într-o foaie de calcul sau listă:
Dacă este un site pe un anumit subiect, puteți scrie în jos doar numele de domeniu, dar dacă este un site imens (cum ar fi HGTV), copiați adresa URL exactă a paginii.
Pasul # 2 – Ia o listă din backlink lor: Apoi, trebuie să vă înscrieți fie pentru Ahrefs sau Majestic.
Acestea nu sunt link-uri afiliate; acestea sunt doar de departe cele mai bune două baze de date cu link-ul.
Costurile lunare mici merită cu adevărat dacă ești serios în legătură cu SEO.
Treceți prin lista Dumneavoastră, unul câte unul, și introduceți adresele URL sau numele de domeniu în site-ul:
Apoi, mergeți la panoul “backlink” pe rezultatele și veți obține o listă cu toate backlink la această pagină sau site:
Pasul # 3 – Determinați dacă este posibil pentru a obține oricare dintre aceste link-uri: Iată de unde într-adevăr intervine munca.
Aveți nevoie să vizitați fiecare dintre acele pagini care se leagă de pagina Dumneavoastră țintă și puteți vedea dacă este posibil să obțineți un link similar de pe aceste pagini.
De exemplu, unul dintre link-urile de mai sus arată astfel:
Este o pagină care se leagă la tone de resurse.
Dacă ați avut o pagină de resurse corespunzătoare, ar fi destul de simplu pentru a trimite un e-mail pentru proprietar și a cere să fie incluse.
Alteori, s-ar putea vedea că link-ul este de la un post de oaspete (guest post). Puteți trimite prin e-mail proprietarul-ui încadrând un post de oaspete propriu.
În timp ce nu se va obține o rată de succes de 100%, veți fi capabil să dublați o bună parte din link-urile pentru fiecare concurent.
Link-urile rămân acolo, iar aceasta este una dintre cele mai bune moduri de a le găsi.
Într-o notă finală vă recomand să urmați fiecare pas pentru a vă îmbunătăți eficiența.
Nu încercați să obțineți fiecare link imediat ce îl găsiți. În schimb, să îl înregistrați într-o foaie de calcul, și încercați să faceți toate link-ul de mobilizare o dată.
Concluzie
Nu toate nișele sunt create egale.
Unele dintre acestea sunt, de fapt, mult mai dificile atunci când vine vorba de SEO.
Cu toate acestea, nu înseamnă că este greu de realizat.
V-am arătat 5 moduri în care vă pot ajuta să vă îmbunătățiți traficul de căutare în aproape orice industrie (cele dure incluse).
Începe prin a încerca cel puțin una dintre acestea, dacă nu chiar mai multe.
Dacă aveți orice povești de succes despre SEO într-o nișă plictisitoare, mi-ar plăcea dacă le-ați împărtăși într-un comentariu de mai jos.