Da-te la o parte Black Friday! Cyber Monday te infrunta!
In anul 2017, Cyber Monday a invins Black Friday cu peste 1 miliard de dolari in U.S.
A avut o inregistrare record, de 3,3 miliarde de dolari, in mediul online, anul trecut deci, ar fi bine sa va reorientati catre o astfel de sesiune de cumparaturi la preturi reduse. Pentru a putea face acest lucru, nu strica sa primiti putin ajutor, in scrierea email-urilor atunci cand incepeti pregatirile pentru reducerile oferite clientilor de Cyber Monday. Sa vedem!
- Email#1-Oferiti o reducere masiva;
- Email#2-Afisati cat mai multe oferte;
- Email#3-Folositi putin umor;
- Email#4-Adaugati animatii;
- Email#5-Mariti perioada de reduceri;
- Email#6-Folositi Cyber Monday pentru a descoperi noile oferte;
- Email#7-Extindeti vanzarea dumneavoastra pentru clientii selectati;
- Email#8-Oferiti clientilor din zon VIP mai multe oferte;
- Email#9-Folositi reduceri de preturi diferentiate;
- Email#10- Intampinati factorul de deficit cu un cronometru;
EMAIL 1- Oferiti o reducere masiva!
Pentru a realiza acest lucru, este nevoie de un lucru destul de simplu, expplicat chiar si in titlu, absolut deloc greu de inteles. Clientii au nevoie sa vada ca oferiti reduceri masive, mult diferite fata de preturile afisate de regula. Se pare ca in UK, in momentul de fata acest gen de afacere se bucura de cea mai mare perioada in care se fac cele mai multe cumparaturi.
Din pacate, oamenii sunt atat de obisnuiti cu preturile mari, incat daca observa un produs cu un pret destul de mic, au tendinta de a-l asocia cu un produs de proasta calitate. Singura perioada cand oamenii nu fac acest tip de asociere este de Black Friday, sau de Cyber Monday cand efectiv observa acele produse care au afisat pe intreg anul un pret destul de ridicat, cu aceasta ocazie, pretul ii scade extrem de mult. Este clar ca desi au un pret scazut, produsele nu au o calitate proasta.
Explicatia lui Chase Fisher, fondatorul Blenders Eyewear, este urmatoarea: el este de parere ca nu ai cum sa intri in Black Friday si sa pui o reducere de doar 15% sau 20%, si sa te astepti sa ai beneficii de pe urma acestei actiuni. In nici un caz. Oferta dumneavoastra in aceatsa perioada, este doar o singura data pe an, trebuie sa fie una masiva. Preturile pot fi scazute fara a se pierde integritatea marcii. Indiferent de situatie, trebuie sa va asigurati ca oferta dumneavoastra convinge cat mai multa lume, cu siguranta nu o sa fie prea multi interesanti in cazul in care oferta este una greu de observat.
Asadar, daca va permiteti, nu va ramane decat sa treceti la actiune!
In cel mai rau caz, puteti chiar sa utilizati o strategie care sa va determine pierderile ca mai apoi sa va ajute sa va reveniti, desi nu o sa fie destul de mari. Da, este posibil sa pierdeti cativa bani pe anumiti clienti, care cel mai probabil o sa va ajute tot acestia sa va ridicati inapoi si sa va genereze venituri uriase.
Email 2 – Afisati cat mai multe oferte!
Intr-adevar, o oferta mare suna bine, si atrage, dar ce-ar fi sa oferiti o multime de oferte? In exemplul urmator, puteti observa ce impact au mai multe oferte in afisul dumneavoastra!
Odata ce veti oferi mai multe oferte, sansele dumneavoastar de castig o sa fie din ce in ce mai mari. In mod clar, in moment ce oamenii o sa observe mai multe oferte, prima data vor da click pe acestea, apoi o sa ii intereseze restul produselor. In plus, sa nu omiteti a oferi clientului absolut tot ce ii este necesar sa stie cu privire la produsul pentru care aveti oferta. In acest mod, va puteti asigura ca primiti comanda.
Email 3 – Folositi putin umor!
Rasul este absolut uimitor, orice client care incepe sa se amuze de de pe pagina dumneavoastra, in mod clar are buna dispozitie asigurata, si poate face shopping deja mai relaxat. In moment ce o persoana rade, creierul elimina endorfine, elemente ce reduc stresul si o face sa fie mai fericita, totodata mai sanatoasa. Este absolut necesar sa stiti ca emotiile pe care le simtim, influenteza enorm lucrurile pe care dorim sa le cumparam.
S-a constatat faptul ca mai mult de jumatate din consumatorii europeni au rezonat mai mult, avand parte de putin umor.
Pentru putina inspiratie in aceasta directie, uitati-va putin peste acest email de la LOFT
In cazul in care considerati ca nu aveti suficient de mult umor pentru a atrage clientii, o buna idee este sa angajati pe cineva care sa se ocupe de aceasta parte, de a scrie continut plin de umor pe care sa il oferiti clientilor si sa ii multumiti pe deplin.
Email4 – Adaugati animatii!
Este destul de cool ca cineva sa primeasca un email si sa descopere in acesta si cateva animatii de bun gust si cu un mare impact vizual. Nu doar ca arata destul de bine un astfel de email, mai reuseste si sa iasa in evidenta dintre zecile de alte email-uri pe care clientii dumneavoastra le primesc. Un bun exemplu il ofera FOSSIL:
O foarte buna idee este sa creati un GIF, sunt o multime de conturi gratuite unde puteti intra si sa creati un grafic de orice dimensiune doriti.
Email 5 – Mariti perioada de reduceri!
Este absolut minunat ca magazinele sa puna la dispozitie oferte impresionante, dar ce ar fi daca aceste oferte ar tine chiar si 7 zile? Ei bine, nimic rau nu s-ar intampla, clientii o sa fie extrem de curiosi sa vada toate produsele la care se ofera discount si o sa aiba suficient timp sa isi achizitioneze ce au nevoie, pentru ca da, acum e momentul! Priviti cum a facut LOFT:
Acestia, ofera in fiecare zi, o noua oferta sau o noua reducere ceea ce ii incanta enorm pe clienti. Vanzarile se mentin chiar si dupa marile sarbatori.
Email 6 – Folositi Cyber Monday pentru ajuta clientii sa descopere si alte oferte noi!
Incercati sa oferiti clientilor de Cyber Monday, diferit fata de ce le-ati oferit de Black Friday. Oamenii o sa fie din ce in ce mai interesati de Cyber Monday iar asta doar daca o sa reusiti sa ii faceti curiosi si de Black Friday. Numai in acest mod o sa isi doreasca intr-o zi de luni sa deschida email-ul si sa priveasca printre oferte, asa ca asigurati-va ca weekend-ul de shopping va fi prelungit.
Email 7- Extindeti vanzarea dumneavoastra pentru clientii selectati!
O sa fie o multime de clienti care, constienti fiind ca reducerile o sa inceapa la miezul noptii, o sa astepte cu sufletul la gura produsele favorite, sa observe schimbarea de pret iar daca asta o sa ii incante, cu siguranta o sa le achizitioneze cat mai repede. Veti sti cu siguranta care sunt deja clientii dumneavoastra si ce asteapta sa cumpere cu nerabdare.
Email 8 – Oferiti clientilor din zon VIP mai multe oferte!
Clientii VIP trebuia sa aiba parte de cat mai multe oferte avantajoase, mai ales in aceasta perioada a reducerilor, asta ca luati masuri. Email-urile care ajung la VIP-uri, reprezinta practic 3-5% din intreaga dumnevoastra lista. O companie care face acest lucru destul de bine este Forever21:
Acestia au mers atat de departe incat au realizat chiar si un cupon VIP pe care orice client ar vrea sa il obtina. Ca sa reusiti sa selectati clientii care fac parte din aceasta categorie, observati care sunt aceia care au peste 10 comenzi, peste o anumita suma cheltuita si perioada de cand este client.
Email 9- Folositi reduceri de preturi diferentiate!
De cele mai multe ori, cel mai simplu mijloc de a face cat mai multi bani este de a va face un numar cat mai mare de clienti. In mod automat, asta inseamna cresterea valorii medii a comenzii si acest lucru poate fi realizat cu aplicarea unor reduceri tarifare diferentiate.
Aici se poate observa cum clientul,economiseste mai mult pe produsele pe care le prefera si in mod automat, dumneavoastra castigati mai mult la fiecare tranzactie.
Email 10 -Intampinati factorul de deficit cu ajutorul unui cronometru!
Cea mai simpla metoda de a realiza acest lucru la email-ul dumneavoastra este sa folositi Countdown Mail si problema se rezolva in cateva secunde.
Acesta poate fi creat astfel incat sa se potriveasca cu aspectul email-ului dumneavoastra dupa care sa incorporati codul sursa de imagine, exact acolo unde va doriti sa apara. Acest instrument este gratuit.
Cyber Monday are potentialul de a va aduce o multime de bani dar si clienti pe termen lung. In cazul in care clientii nu stiu absolut nimic despre ofertele dumneavoastra, nu o sa aveti nimic de castigat, ba din contra, o sa intervina pierderi.
Este absolut necesar sa luati masuri, astfel incat, atat Cyber Monday cat si Black Friday sa va poata genera doar venituri masive.