Ca și vânzător este normal să vrei să fii mereu înaintea celorlalți. Cele mai eficiente tactici sunt mereu cele pe care ceilalți vânzători nu le folosesc sau nu știu să le folosească destul de bine pentru a câștiga bani cu ele.
Una dintre aceste tactici se află în categoria reclamelor video. Foarte puțini vânzători au folosit reclamele video în mediul online, însă asta începe să se schimbe. Nivelul de consum de material video este în creștere, iar după un studiu amănunțit s-a ajuns la concluzia că nu mai puțin din 55% dintre oameni urmăresc măcar un videoclip pe zi.
Ca să poți face bani din videcolipurile pe care le găzduiesc (YouTube, Dailymotion) au câteva opțiuni la care pot apela.
Pot suprapune niște reclame text peste videoclipurile lor, totuși, pentru că nu generează foarte mulți bani, aceste mega-site-uri nu fac acest lucru dacă mai au și alte opțiuni. O opțiune mai bună este să insereze o reclamă înaintea filmulețului pe care tu vrei să-l vezi. Acest tip de reclamă este de 27 de ori mai eficientă decât reclama scrisă.
Să continui?
Chiar dacă site-urile video încep să aibă tot mai multe reclame, nu sunt nici e departe destul de multe. Mai există încă o mulțime de site-uri care prezintă doar reclame scrise pentru că nu softul nu le permite alt. Pe lângă asta, cei care pot afișa reclame video, fac acest lucru chiar și pentru produse sau servicii care nu au nicio legătură cu site-ul lor. Aceasta este oportunitatea ta de a învăța cum să creezi filmulețe eficiente.
Dacă înțelegi metodele de bază a creării videoclipurilor, este timpul să trecem la etapa următoare. Vom trece în revistă câteva moduri în care poți să îți faci filmulețele mai productive decât ai crezut că e posibil.
Unde pot fi videoclipurile eficiente? Unde dintre cele mai importante componente ale spoturilor publicitare este audiența. Pentru fiecare din modalitățile pe care ți le voi prezenta mai jos, vei avea nevoie în primul rând de audiență. Pentru a câștiga audiență poți să folosești din plin Youtube și Facebook.
Voi scrie în restul acestui post cu Facebook și YouTube video în minte, deși cele mai multe informații se vor putea aplica la alte rețele, de asemenea.Nu-ți fie teamă să încerci publicitatea video pe alte rețele, dar eu recomand să începi cu una dintre acestea două.Ele sunt suficient de mari pentru a avea oricâtă audiență îți poți imagina. Iată sfaturile mele.
Profită de posibilitatea personalizării audienței
Așa cum am mai menționat, multe filmulețe sunt distribuite chiar și unor spectator care nusunt deloc intereați de subiectul respectiv. În timp ce unele dintre spoturi sunt create pur și simplu pentru promovarea brandului, nepotrivirea dintre reclama si spectator este problema cea mai mare. Sa presupunem ca vrei sa faci o reclama pentru o mașină nouă , în care din situații crezi că este mai bine să promovezi această reclamă: după un material despre decarațiuni interioare ori înainte de un filmuleț de la TopGear, sau orice alt show cu și despre mașini? Este evident că a doua opțiune este cea mai bună, nu-I așa? Vei avea deja adunată audiența potrivită pentru produsul tău. Dacă cineva ar afișa o reclamă la mașini înainte de un spot despre decorațiuni interioare, vor fi enervați și vor da skip fără să se gândească cât de repede se poate, iar reclama nu a avut niciun efect pozitiv.
Primul lucru pe care îl poți face pentru a-ți scade prețul campaniei de marketing și pentru a îmbunătăția raportul de click-uri este să îți formezi un grup țintă. În plus, ar trebui să duci această practică mai departe, fragmentând publicul tău țintă și dându-le exactce vor ei să vadă, din reclama ta. Ai putea face mai multe reclame pentru fiecare grup țintă în așa fel încât fiecare să fie atras de anume.
Ca să vezi mai ușor această fragmentare, îți propun un model:
Grupul #1 – potențiali clienți care îți cunosc brandul sau produsul
Este clar că acest grup este cel mai probabil să cumpere de la tine. Mulți din acest grup mai au nevoie doar de un mic impuls care să îi convingă că le trebuie ce vinzi tu. Îți poți câștiga acești clienți pe platfomele de socializare pe care te promovezi deja. Spre exemplu poți să te adresezi doar potențialilor clienți care ți-au dat deja „Like” la pagina de Facebook.
Dacă cineva a dat like unui produs de-al tău, atunci înseamnă că și-a format deja o idee despre produsul tău și știe, cel puțin în mare de ce și-ar dori produsul tău. Ca să te promovezi eficient în fața acestui segment trebuie să creezi un spot în care să arăți că produsul tău face grozav pentru ei.
Dacă, spre exemplu, vinzi un instrument sau un soft economico-financiar poți să te axezi pe faptul că produsul tău poate să te ajute să economisești sute de lei. Asta ar trebui să fie suficient pentru ca cei care te cunosc deja să cumpere de la tine.
Grupul #2 – Clienți care nu te cunosc dar care au nevoie de tipul tău de produs:
Acest grup se referă la potențialii clienți care nu îți cunosc brandul sau produsul. Cu toate acestea sunt interesați în produse asemănătoare cu ale tale sau de altele din domeniul tău.
Dacă ai crea un instrument de link-building, evident că te vei adresa oamenilor care sunt interesați de SEO. Facebook și Youtube dețin astfel de instrumente de selectare, precum și majoritatea platformelor de publicitate video. Dar, reține, alegerea grupurilor țintă este doar o parte de ecuașie. Trebuie să și alegi ce să le arăți acestor grupuri.
Din moment ce grupul de față nu știe de tine sau de brandul tău scopul tău initial nu trebuie să fie să îi faci să cumpere. Trebuie mai întâi să faceți cunoștință. Un videoclip scurt în care vorbești despre domeniul în care activezi tu. Ai grijă să menționezi aleatoriu și brandul și serviciul sau produsul tău.
Pentru acest grup de potențiali clienți scopul este să te faci cunoscut, să le trezești interesul și să stabilești un minim contact cu ei. Eventual dacă îi poți determina să îți dea adresa lor de e-mail, le vei putea trimite material, regulat, pentru ca ma apoi acest grup să ajungă să fie grupul #1.
Grupul # 3 – țintește în funcție de locație: Ar trebui să vizezi doar anunțul tău video pentru țările și locațiile către care vei vinde efectiv. Se pare că deși pare normal, multe întreprinderi neglijează să o facă.
Mai mult decât atât, vei putea îmbunătăți, rezultatele prin crearea de videoclipuri pentru anumite segmente de public.
De exemplu, să presupunem că vinzi un instrument de îngrijire gazon.
Tu nu ar trebui să arăți același anunț video pentru australieni, care au vreme caldă pe tot parcursul anului, și pentru canadieni, care au diferite anotimpuri.
Pentru australienii, vei dori să subliniezi anumite caracteristici, cum ar fi durabilitatea și caracterul adecvat pe tot parcursul anului.
Pentru canadienii, vei dori să subliniezi alte caracteristici, cum ar fi stocarea ușoară în timpul lunilor mai reci.
Gândește-te la produsul tău și diferitele locații ale clienților (orașe, state, provincii, țări etc.).
Oamenilor din aceste locații vor avea nevoie de lucruri diferite astfel că trebuie să îi faci să le pese de de caracteristicile pe care le oferi, nu?
Dacă este așa, crează anunțuri video specifice pentru fiecare locație. S-ar putea să poți reutiliza anunțurlei pentru diferite locații, cu un pic de editare inteligentă.
Grup posibil # 4 – Vindem către mai multe țări? Se acoperă limbile vorbite: Acest tip de grupare se referă la ultimul punct.
Știai că poți direcționa utilizatorii în funcție de limbă?
În cazul în care o vizezi doar limba principală, s-ar putea să lipsești de pe o bucată solidă de piață potențială.
Trebuie să faci oamenii să recunoască proprietățile unice ale produselor tale: în ultimele două grupuri am arătat că nu se va putea aplica pentru fiecare produs, dar ele ilustrează un concept important.
Direcționarea în funcție depinde de analiza publicului potențial și determinarea modului în care diferite părți ale acestui public gîndesc, este destul de importantă.
Apoi, va trebui să găsești o cale de a viza anumite porțiuni ale publicului țintă și să creezi anunțuri special pentru ei.
Ți-am arătat patru grupuri posibile, dar există zeci pentru toate marile rețele de anunțuri. Nu-ți fie frică să meargi dincolo de acestea patru.
Toate anunțurile video bune au unghi interesant: Începe cu conceptul
Unii antreprenori încep, în sfârșit să înțeleagă.
Pentru ca anunțurile video să aibă succes, ele trebuie să fie interesante.
Cand sunt făcute cum trebuie, anunțurile video pot fi de fapt distribuite până la mega-popularitate. Există mai multe cazuri care dovedesc acest lucru.
În timp ce nu poți avea bugetul acestei companii, nu înseamnă că nu se poate ajunge la un public mare, cu o reclamă interesantă.
Cum se face un anunț interesant video? Primul lucru pe care trebuie să-l faci este să uiți cuvântul “publicitate”.
Da, plătești pentru afișare, dar dincolo de asta, reclama ta este doar un film.
Din anumite motive, mulți adverteseri cred că un anunț are trebuie să împingă un produs in fata cuiva, fapt care pur și simplu nu este adevărat.
Marea majoritate a oamenilor de pe YouTube și Facebook vizionează clipurile video pentru divertisment, așa că dacă videoclipul nu este distractiv, ei vor sări peste el cât mai curând posibil.
Și faptul că trebuie să „înghită” un produs nu e amuzant, așa că nu o face.
În schimb, crează sau găsește o poveste interesantă de spus.
Fanpage.it este un site de știri italian care se concentrează în principal pe problemele curente.
Ei au fost capabili să creeze un video, să-l promoveze, și să-l facă viral cu peste 2,3 milioane de vizualizari:
Ei au început cu un concept. În acest caz, s-au gândit la o modalitate de a face un film despre atitudinea față de violența împotriva femeilor.
S-ar putea părea un pic trist că nu este suficient pentru subiectul în cauză, că trebuie să fie interesant, dar motivul pentru care l-am repetat de câteva ori se datorează faptului că este esențial pentru succesul dumneavoastră.
Există mai multe moduri de a face interesant:
spune o poveste
fă amuzant
fă surprinzător
fă neobișnuit
În acest caz, ei au combinat cele mai multe dintre aceste elemente.
Ei au făcut cunoștință unei fete cu câțiva băieți și i-a întrebat despre ea. La final, i-au cerut să dea o palmă fetei. Băieți, desigur, a spus că ei n-ar face asta.
Am fost lipit de ecranul meu pentru toate cele 3 minute, și mi-au dat de gândit, desi m-au făcut să zâmbesc.
Cea mai mare preocupare în marketing este dacă această abordare este eficientă sau nu. Cum poate o poveste să se traducă în vizualizări de pagină și de venituri?
Dacă ești în stare să spui o poveste, cu produsul fiind in centrul ei, oamenii vor dori și să-l caute.
Cu toate că nu a fost în mod constant, Fanpage.it spune: “Avem cel mai bun conținut pe probleme sociale; vizitați-ne acum! “- telespectatorii a făcut acea conexiune.
Ei înțeleg că în cazul în care cititorii doresc un conținut inteligent, de divertisment, sau provocator, trebuie să dea click pe linkkul site-ului.
A spune o poveste interesantă, nu este ușor. De aceea, oamenii care sunt foarte buni la asta sunt plătiți bine.
Cu toate acestea, este o abilitate ca oricare alta, care pot fi dezvoltat.
3.Știi când ai nevoie de ajutor profesional
Ceea ce-i sperie cei mai mulți marketeri publicitate video este că ei nu pot să le facă ei înșiși.
Deși ai putea încerca să faci un filmuleț cu iPhone-ul (sau orice ai folosi), sunt șanse să o dai în bară.
Si asta e doar un film de bază. Când iei în considerare animațiile, editarea, și sunetul, este pur și simplu prea mult pentru un marketer.
Trebuie să înveți să faci totul, inclusiv marketing, vânzări, dezvoltarea de produse, și orice alt care trebuie să fie făcut.
Dar, crearea unui film de înaltă calitate nu este ce se poate învăța în câteva zile sau chiar luni.
Și, dacă vrei să fie un succes cu publicitatea video, calitate trebuie să vină mai întâi.
Oamenii se așteaptă de calitate aproape-de televiziune pentru orice video pe care le urmăresc:
Acest lucru înseamnă că videoclipul trebuie să aibă:
- claritatea
- iluminat bine
- fără zgomote de fundal sau ecouri
- vorbire clară
Punerea împreună un video de înaltă calitate: Un anunț video ar putea fi doar 15 secunde, dar poate dura multe ore pentru a-l face.
Aceasta va depinde de tipul de film pe care îl creezi, desigur, dar vei avea o tonă de muncă chiar și în crearea de clipuri video scurte.
Primul pas este de a decide ce tip de video pe care vrei să-l creezi.
Există două tipuri principale de anunțuri video.
Cel mai comun este un video standard cu actorii din el.
Cu toate acestea, animațiile video sunt foarte populare, în special în cazul în care creezi un tutorial sau un film educativ:
Următorul pas este de a angaja un profesionist pentru a te ajuta. Aceasta va include:
animatori independenți, creatorii de video (videografi) și editori video.
Ca un comerciant, te poți descurca, probabil, cu script-ul scris singur, dar asta este o altă zonă care ar putea primi ajutor.
Editorii video și animatorii sunt foarte ușor de găsit on-line. Trebuie doar să îi cauți pe oricare dintre următoarele platforme de freelance:
Upwork
Freelancer
Videopixie
Cu toate acestea, dacă ești în căutarea unei piese „ de film”, va trebui să cauți un cameraman local. Din păcate, nu poți restrânge în mod eficient localizarea cameramanilor pe aceste site-uri independente.
Caută “videograf” sau “Videographer independent”, în bara de căutare, pentru a restrânge rezultatele folosind “oameni” ca filtru în bara laterală.
În cele din urmă, pentru a alege “Adăugați” sub filtrul de locație, și de tip în orașul tău:
Nu numai ca vei gasi profesionisti locali, dar vei găsi, de asemenea, oameni care au lucrat cu unele dintre conexiunile existente. Asta va permite să îți întrebi conexiunile despre experiențele lor cu profesioniștii pe care îi ai în vedere să-i angajezi.
După ce ai găsit pe cineva să lucreze cu tine, ai nevoie de o schiță video și de script. Din nou, te poți ocupa tu, probabil, de acest lucru, dacă ai experiență cu povestirile.
După ce ai trecut peste aceste detalii cu freelancer (ii), ei vor crea videoclipul pentru tine. În mod clar va trebui să te implici atunci când este necesar și să răspunzi la orice întrebări.
Ultimul lucru pe care îl vreau este să fii fericit cu video finală, deoarece este o durere (și costisitoare), la reshoot.
Pentru cea mai mare parte, ai încredere în liber-profesioniști. Dacă ai angajat profesioniști cu experiență, ei vor ști cum să aducă viziunea ta la viață.
În mod ideal, vrei să stabilești o relație cu freelancerii, astfel încât aceștia să poată continua să creeze clipuri video pentru tine în viitor. Acesta îți va economisi timpul când mai ai nevoie de un film creativ.
Mai scurt este de obicei mai bine
Trebuie să fii atent, mai ales dacă îmbrățișezi sfaturile pe care ți le-am arătat până acum.
Este un lucru obișnuit să devii entuziasmat cu privire la producerea unui film, cu scopul de cel mai bun, și se încheie cu un film care este de 3, 5, sau chiar de 10 de minute.
Reține că, atunci când utilizatorii văd anunțurile tale, văd înainte de conținutul ei de fapt, ce doresc să vadă.
Chiar dacă videoclipul este destul de distractiv, cele mai mulți vor alege opțiunea “săriți” care vine la scurt timp după ce începe mai ales dacă văd că videoclipul mai are încă 3 minute de rulat.
Ca regulă generală, păstrează anunțurile video sub 1 minut. Sub 30 de secunde este mai bine.
Acest lucru te obligă să te concentrezi asupra celor mai importante părți ale mesajului.
Conform uneia dintre analize, doar 36 la suta din anunțurile video sunt mai mult de 30 de secunde.
În plus, 13 la suta sunt mai scurte de 15 secunde, ceea ce înseamnă că 51 la sută dintre anunțuri sunt între 15 și 30 de secunde. Scopul pentru acest interval ori de câte ori este posibil.
Vestea bună e că, dacă ești în stare să păstrezi anunțul în acest interval, oamenii vor urmări de obicei videoclipul întreg.
Aceeași cercetare a constatat ca 79 la suta din anunțurile video sunt vizionate până la punctele lor de mijloc, iar 72 la suta sunt urmărite pana la sfarsit. Acest lucru înseamnă că, dacă îți poți intriga spectatorii în prima jumătate a anunțului, aproape fiecare dintre ei se va lipi de tine până la capăt.
Înregistrările video pot fi diferite, dar poți (și ar trebui) să le testezi
Pentru a edita o pagină de destinație, trebuie să faci clic pe doar câteva butoane.
Pentru a edita o imagine, trebuie să faci un pic mai mult.
Video este mult mai complicat decât a edita imagini sau pagini de destinație.
De aceea, cei mai mulți marketeri produc un anunț video, îl urcă pe site și spear la ce-i mai bun.
Când vine vorba de anunțuri de orice fel, inclusiv anunțurile video, trebuie să împarți testul.
Ce-i testarea pe părți? Un răspuns rapid: Dacă nu ai făcut testarea divizată, este un concept simplu, dar puternic.
Cele mai multe lucruri nu sunt optimizate atunci când le creezi mai întâi.
Ce poți face este să creezi două versiuni de și apoi trimite vizitatori la ambele versiuni.
Prin măsurarea rezultatelor, poți vedea ce versiune se comporta mai bine.
De obicei, vei utiliza testarea împărțită A / B, care te ajută să afli ce elemente funcționează și nu funcționează.
Cu testarea A / B, ambele versiuni sunt exact la fel, cu excepția unei schimbări.
În acest fel, știi că orice diferență în rezultate este cauzată de o schimbare. Apoi, păstrezi versiunea mai performantă și de a face un nou test cu un element diferit.
Am scris un ghid complet pentru a împărți testarea dacă doriți un ghid detaliat; în caz contrar, să trecem la modul în care s-ar face teste pentru anunțurile pe părți video.
Pasul # 1 – Identificarea elementelor majore: Motivul pentru care cele mai multe marketing nu divizat anunțuri video de test este pentru că ei știu că editarea unui film este o durere.
Dar, de testare, cele mai multe părți nu are nevoie chiar de a implica editarea video.
Incepe prin a te uita la modul în care anunțul tău video va arăta.
Acest lucru vă va spune care public este cel mai bine de vizat, iar aceste informații te vor ajuta să creați anunțuri video mai eficiente în viitor.
Pasul # 2 – Crează versiuni diferite ale anunțului bazat pe aceste elemente: Odată ce știi elementul care se va schimba (de exemplu, descrierea sau opțiuni de direcționare), tot ce trebuie să faci este să creezi două anunțuri diferite și să cumperi un număr similar de vizionări pentru fiecare.
Pasul # 3 – Decide ce valori sunt cele mai importante, și comparați: În cele din urmă, cel mai important lucru pe care trebuie să faceți este să decidă ce obiectivele dvs. pentru anunțul video sunt.
De obicei, acesta va fi cost pe clic-through. Uneori, va trebui să utilizați procentajul ratei de clic în loc.
Odată ce au o dimensiune de probă validă, puteți compara rezultatele și de a determina câștigătorul.
Un instrument îngrijite puțin pentru a vă ajuta să dau seama de semnificația testului este Isvalid.org.
Se indică numărul de eșantioane atât pentru original și experiment video, precum și conversii (clicuri sau orice valoare pe care îl utilizați):
Instrumentul va calcula rata de conversie a fiecărui test. Mai important, aceasta îți va da o rată de semnificație (cât de des concluzia ta va fi corect) și o măsură a cât de mult mai bine testul câștigătoare este:
Scopuleste o creștere de cel puțin 95%.
Amintește-ți că testarea pe părți de obicei, vă oferă mici îmbunătățiri. Cu toate acestea, aceste îmbunătățiri mici adăuga până-a lungul timpului, astfel încât să păstreze modificările iterarea și de a face până când ați optimizat anunțul video
Studiile au arătat că impactul muzica pe care o emoție – folosește-o cu înțelepciune
Vârful final pentru tine este de a folosi muzica în videoclipuri, dar să o utilizezi inteligent.
Pentru a început, amintește-ți întotdeauna că videoclipurile sunt concentrate în principal pe conținut vizual. Care ar trebui să rămână obiectivul principal al anunțurilor video.
Cu toate acestea, muzica în fundal poate face mesajul tău mai puternic.
Efectul muzicii asupra starii de spirit: Un studiu a recrutat subiecți pentru a determina ce fel de muzica efect are asupra starile noastre.
Ei au descoperit că atât muzica fericită și tristă afectează percepția noastră. Cand subiectii auzit muzica fericită si li s-a arătat o personaă cu o experise neutră, ei au spus că persoana era fericit.
Pe de altă parte, ceilalți subiecți care au auzit muzica trista a crezut că aceeași persoană a fost tristă.
Practic, ne-am potrivi percepția noastră cu tonul muzicii auzim.
MENIUL este simplu:
Dacă vrei ca spectatorii să se simtă într-un un anumit fel în timpul unei părți a videoclipului, utilizează muzica care corespunde cu acel sentiment (de exemplu, muzica trist pentru un sentiment trist).
Ai posibilitatea să utilizezi acest lucru pentru a canaliza spectatori să se simtă fericiți, apoi triști, pentru a face video cu impact mai puternic.
Muzică îmbunătățește focalizarea: vrei ca spectatorii să fie lipiți pe ecran în timp ce se redă anunțul.
Dar, în cazul în care anunțul nu are nici un sunet, indiferent de cât de bun este videoclipul tău, cei mai mulți telespectatori se vor plictisi și zona afară.
Un studiu a analizat modul în care a asculta sunete diferite afectează focalizarea.
Cercetatorii au descoperit ca ascultarea fie muzica clasica, zgomot alb, sau tăcere atenție improvedvisual. Cel mai mare efect, cu toate acestea, a fost produs de muzica clasica, urmat de zgomot alb. Tăcere a produs cel mai mic efect.
MENIUL:
Alege un fel de muzică în fundal în majoritatea anunțurilor tale pentru a ajuta spectatorii să acorde atenție la videoclip. În cazul în care muzica clasică se potrivește tonul videoclipului, este, probabil, alegerea optimă.
Muzica ar trebui să pună accent, nu să distragă atenția: În cele din urmă, există încă un studiu despre muzică și să se concentreze pe care trebuie să știți despre.
Cercetatorii au testat modul în care muzica a afectat rata de erori de conducere la adolescenți.
Concluzia a fost că, atunci când șoferii trebuie să aleagă propria lor muzică, au condus mai agresiv și au făcut mai multe greșeli. Este logic ca aceștia s-au concentrat mai mult pe muzica decat pe mediul lor.
Pe de altă parte, atunci când au ascultat muzica “, în condiții de siguranță”, care a fost ales de către cercetători, au condus mai bine.
MENIUL:
Utilizează muzică în anunțurile tale, dar asigură-te că nu este atât de tare sau ușor de reținut pentru ca spectatorii se concentreze mai mult pe muzica decât imaginile video.
Concluzie
Publicitatea video este una dintre cele mai interesante oportunități de publicitate, care este încă în maturare.
Dacă vei lua măsuri chiar acum, vei învăța cum să profiți de anunțuri video înainte de restul de marketeri.
V-am arătat 6 principii și sfaturi de anunțuri video eficiente pe care le poți utiliza pentru a ajunge rapid profitabilitatea cheie.
Odată ce ai o campanie profitabilă, ruleaz-o și bucura-te de rezultate.