Suntem deja cu totii constienti de amploarea pe care aceasta pandemie de Coronavirus a luat-o la nivel mondial. Panica s-a instaurat usor, usor si in Romania, iar oamenii incep sa se teama din ce in ce mai mult sa iasa din casa, sa mearga la birou. Si atunci? Care sunt masurile pe care antreprenorii le pot lua rapid pentru rezolvarea aceste probleme, in asa fel incat sa aiba grija de angajatii lor, in timp ce isi protejeaza si afacerea? Cea mai buna solutie este sa le oferi angajatilor tai, din departamentele care nu necesita prezenta fizica la birou, posibilitatea sa lucreze de acasa, punandu-le la dispozitie toate mijloacele necesare (laptop, telefon, internet). Insa cum poti face asta intr-un timp foarte scurt ca sa te asiguri ca lucrurile functioneaza bine, ca legatura intre colegii care lucreaza direct unii cu ceilalti nu se pierde, iar clientul este inca pe primul loc?
Bineinteles cu ajutorul tehnologiei, avand foarte multe programe de comunicare interne la dispozitie astazi. Poti opta pentru Google Hangouts care se leaga direct cu mailul sau Slack, solutii foarte utile pentru comunicarile interne, intre colegi, sefi si angajati. Cu ajutorul lor comunicarea va avea loc in timp real. Spre deosebire de Google Hangouts, Slack iti permite chiar si incarcarea de fisiere si documente importante in doar cateva secunde. Pe langa acest avantaj, poti crea canale separate de comunicare pentru fiecare departament in parte. De exemplu, Marketing, Vanzari si Suport Clienti unde sa incluzi doar angajatii din departamentele respective, astfel incat sa nu se supraaglomereze conversatiile si sa existe confuzii sau pierderi de informatii, si poti crea deasemenea un canal General unde sa fie inclusi toti angazatii pentru informatii de interes general. In plus, Slack iti permite si integrarea cu alte aplicatii de genul Hubspot (un program de CRM), usurand astfel activitatea echipei tale.
Incearca pe cat posibil sa fii responsabil si sa incepi pregatirile si implementarea acestor canale de comunicare cat mai repede. Este momentul sa actionezi in directia achizitionarii de echipamente pentru a putea sa le permiti angajatilor tai sa lucreze de acasa, iar apoi sa implementezi cat mai repede toate sofware-urile necesare pentru a avea control asupra proceselor din cadrul firmei tale.
In cazul companiilor care lucreaza in mediul online, problema pare sa aiba o rezolvare destul de usor de pus in practica. Insa ce faci atunci cand veniturile tale vin mai mult din mediul offline si esti nevoit sa tragi obloanele si sa mergi acasa? Cum vei supravietuii acestei „crize”? Ei bine, e timpul sa te modernizezi, e timpul sa lasi temerile deoparte si sa actionezi cat inca nu este prea tarziu.
Cum? Muta-ti firma in online, asta, daca este posibil, bineinteles. Daca ai deja un site, perfect, aloca un buget de promovare si incepe sa faci reclame pe Google Ads si Facebook Ads pentru a atrage clienti noi si anunta prin toate modurile posibile clientii deja existenti ca te pot gasi acolo. Daca nu ai inca un site, este timpul sa il faci, chiar daca acum nu ti se pare un moment prielnic pentru investitia aceasta, daca nu o faci acum s-ar putea ca in urmatoarea perioada sa ai mai mult de suferit.
Deci, esti pregatit sa iti pazesti afacerea de aceasta criza temporara? Daca da, contacteaza-ne acum si te vom ajuta sa iti pui la punct site-ul de prezentare sau magazinul online si sa incepi sa il promovezi!