Magneții de lead-uri reprezintă principala tehnică de dezvoltare a listei de e-mail-uri. Prin urmare, trebuie să creezi câte un magnet de lead-uri pentru fiecare postare scrisă pe blog.
Cu alte cuvinte, în loc să ai un set de instrumente universal sau o carte electronică, creează un bonus specific de fiecare dată când scrii o postare. Aceste bonusuri poartă numele de magneți de lead-uri sau actualizări de conținut.
Nicio altă tactică nu-ți va transforma cititorii în abonați mai bine decât o face actualizarea de conținut. Spre exemplu, aceste bonusuri îmi aduc în general rate de înscriere de 20-30% și unele dintre ele ajung câteodată chiar și la 62%!
Ca să fac și o comparație, un pop-up optimizat la maxim are o rată de conversie de 6-8%. Ce ai prefera, o rată de conversie de 6% sau una de 30%?
Hai să vedem ce evoluție au avut 2 persoane care au început în ultimele două luni să folosească actualizările de conținut.
1. Michael Hyatt
Anterior, Michael a avut o listă cu 40 de agenți literari afișată în postarea de mai sus. Acum el a creat o actualizare de conținut sub forma unei cărți electronice care necesită o adresă de e-mail pentru a fi accesată.
Odată ce cititorii săi și-au introdus adresa de e-mail, aceștia au putut descărca imediat informațiile gratuite.
2. Noah Kagan
Actualizările de conținut au funcționat atât de bine pentru Noah încât a decis să revină asupra articolelor populare de pe website-ul său pentru a crea câte o actualizare de conținut pentru fiecare dintre acestea.
După cum vezi, chiar se poate! Problema este însă că mulți dintre voi n-ați face niciodată asta pentru că necesită mult timp.
Probabil că tu deja te confrunți cu anumite dificultăți când vine vorba de publicarea unui conținut de înaltă calitate. Așa că dacă îți voi spune să petreci și mai mult timp cu actualizarea conținutului nici nu vrei mai vrea să citești în continuare.
Înainte să închizi fereastra și să cauți altceva de făcut, te anunț că știu perfect ce înseamnă această luptă și că….surpriză: Am și soluția!
În ultimele 7 luni am creat peste 40 de actualizări de conținut și am strâns peste 4,000 de adrese de e-mail de pe urma acestora.
Astăzi te voi învăța tot ce știu: îți voi prezenta 11 idei de magneți de lead-uri și îți voi arăta cum să creezi o actualizare de conținut în mai puțin de 30 de minute!
Totodată, îți voi prezenta și o strategie grozavă prin care poți dubla sau chiar tripla eficiența acestor actualializări.
Înainte de toate, încearcă să nu te lași copleșit pe măsură ce citești despre toate cele 11 tipuri de actualizări. În primă fază, cheia este să alegi pur și simplu una dintre actualizări. Cu alte cuvinte, începe cu puțin și dezvoltă-te pe parcurs.
Ești pregătit? Hai să începem!
1. Versiunea Checklist a postării
Una dintre cele mai ușoare modalități de creare a unei actualizări de conținut este prin transformarea postării tale de blog într-un check list ușor de urmărit.
Postările de 3,000 de cuvinte sunt în continuare importante însă este foarte ușor să te pierzi în ele. Astfel că dacă îți modifici postarea într-un scurt check list, informația va fi mult mai folositoare.
Nu e deloc greu să faci acest lucru.
Voi folosi ca exemplu studiul de caz intitulat Cum a reușit Pat Flynn să atragă 100,000 de vizualizări pe Youtube și 764 de noi abonați? și voi urma un proces format din următorii 3 pași:
Primul pas: Schițează-ți pașii de acțiune
În studiul de caz exemplificat a fost analizat modul în care Pat Flynn a utilizat o serie de video-uri gratuite bazate pe tutoriale pentru a-și dezvolta canalul de Youtube. Ceea ce nu vei găsi în acest studiu este cum poți face și tu la fel.
Așa că îți voi spune acum: prin intermediul unui check list!
Uite 7 pași de urmat în vederea implementării strategiei:
- Creează o listă de redare a serialelor video
- Inserează note în seriale
- Completează toate metadatele
- Participă la comentarii
- Fă serialele ușor de distribuit
- Atrage trafic înspre website-ul tău
- Folosește tehnica de upselling pentru un produs de înaltă calitate
Sfaturi: Dacă te blochezi pe parcursul acestui proces, te poți ghida după următoarele întrebări:
- Dacă i-aș explica acest proces copilului meu de 5 ani, ce pași i-aș spune să urmeze?
- Cum pot să fac strategia ușor de implementat și infailibilă?
- Pot folosi imagini pentru a face acest check list si mai clar? Dacă se poate, folosește-le!
Dacă rămâi blocat în continuare, accesează Wikihow.com și consultă câteva dintre listele lor de verificare. Cei de la Wikihow sunt foarte buni la transformarea proceselor complexe într-un check list ușor de urmărit.
Iată câteva exemple care te vor ajuta:
Al doilea pas: Detaliază fiecare pas
Acum va trebui să oferi detalii suplimentare despre fiecare pas al procesului de creare a unui check list. Eu unul încerc să mă rezum la descrieri scurte, sub 200 de cuvinte.
Spre exemplu, Pat Flynn a descris un pas în felul următor:
- Atrage trafic către website-ul tău
- Include un link într-unul dintre primele 3 rânduri ale secțiunii de detalii de sub fiecare videoclip. Conectează acest link la un formular de înscriere la e-mail de pe website-ul tău.
- Include o notă externă în videoclip către website-ul tău. Acest lucru îi va permite utilizatorului să dea click pe o fereastră pop-up din interiorul videoclipului pentru a naviga către website-ul tău pentru mai multe informații, precum și pentru a se abona la serialele tale video.
Al treilea pas: Formatează și finalizează check list(ul)
Pentru a-mi crea acest check list, eu folosesc un program numit SweetProcess ($). Pe lângă faptul că acesta este foarte bine conceput, întreg procesul de creare este mai rapid.
Dacă vrei să afli mai multe informații despre SweetProcess, poți citi de aici o detaliere completă programului.
Dacă, în schimb, cauți o opțiune gratuită, poți folosi Google Docs pentru a realiza în mare parte același lucu.
Iată ce trebuie să faci:
- Scrie-ți check list-ul complet într-un nou Document Google
- Formatează-l în așa fel încât să arate exact cum îți dorești
- Dă click apoi pe Fișier > Salvează ca PDF pentru a-l exporta
Timp: Procesul de creare al unui check list, de la început până la final, poate dura între 15 și 20 de minute.
2. Pachetul de link-uri relevante
Să presupunem că nu ai gătit niciodată pe un grătar cu cărbuni și ai vrea să înveți. Ai căuta, bineînțeles, pe Google, ca și restul lumii: ,,Cum să gătești pe un grătar cu cărbune”.
Cel mai probabil vei da de acest articol: Cum să pregătești un grătar pe cărbuni.
Aici vei găsi fiecare pas pe care va trebui să-l urmezi pentru a găti pe un grătar cu cărbuni.
Să presupunem acum că la sfârșitul articolului vei găsi o listă descărcabilă cu echipamentul recomandat pentru început.
Această listă ar trebui să conțină tot ce ai nevoie pentru a porni un grătar:
- 4 grătare diferite (fiecare la prețuri diferite)
- 3 tipuri de brichete pentru grătar
- 5 căni de aprindere diferite
- Un pachet de brichete și gaz de brichetă
Tot ce trebuie să faci este să dai click pe link și să introduci informațiile cardului de credit.
Fii sigur că acest lucru te va ajuta!
Partea bună pentru un creator de conținut, așa cum ești și tu, este că întreaga listă este în fapt un link către lista de produse de pe Amazon.
Nu îți ia mai mult de 10-15 minute. Scrie lista într-un Document Google, conform instrucțiunilor de la pasul anterior, după care trebuie să o exporți ca PDF.
Hai să vedem un exemplu:
Am gasit un articol despre Cum să faci $197 de pe urma unui anunț pe Facebook în mai puțin de 60 de secunde.
În postarea respectivă este descrisă o tehnică avansată de upselling printr-un singur click (citește postarea pentru toate detaliile).
În secțiunea bonus sunt incluse link-uri către documentația tehnică – aceasta descrie exact cum să setezi fiecare tehnică în 4 dintre cele mai populare programe pentru coșul de cumpărături.
Această actualizare de conținut specifică a convertit 42% dintre toți oamenii care au citit-o.
Ai mai jos o listă cu 5 tipuri diferite de link-uri pe care le poți include în actualizarea ta de conținut:
- Link-uri către documentația tehnică;
- Link-uri către un videoclip de pe Youtube care aprofundează subiectul;
- Link-uri către alte postări de blog relevante;
- Link-uri către echipamentul sau software-ul necesar pentru punerea în practică a informațiilor din postare;
- Link-uri către o listă de verificare sau un template creat de altcineva;
3. Clipuri de tip ,,Cum să”
Astfel de clipuri sunt preferatele mele. De ce? Pentru că, în opinia mea, nu este nimic mai folositor decât o postare de blog care te învață un concept nou și apoi te trimite către Youtube pentru a vedea conceptul pus în practică.
Tu ce ai prefera, să citești o postare lungă sau să vizionezi un clip de 2 minute? Ce-ai zice dacă ți-aș spune că poți să le faci pe amandouă?
Hai să luăm ca exemplu tutorialul despre Cum să creezi un pop-up cu o rată de conversie ridicată în doar 5 minute.
S-ar putea ca ideea realizării unui videoclip de tip ,,Cum să” pentru fiecare postare de pe blog să te sperie puțin însă sunt convins că îți vei schimba părerea odată ce vezi cum se desfășoară procesul.
Iată ce trebuie să faci:
Primul pas: Stabilește-ți așteptările
Nu te gândi că producția trebuie să fie de cea mai înaltă calitate. Tu nu creezi un produs plătit, ci îl oferi gratis.
Totodată, nici nu vrei să publici ceva ce arată groaznic și este și inutil.
Ideea de bază este faptul că trebuie să fii de ajutor, nu să câștigi un Oscar.
Al doilea pas: Fă o schiță a conținutului
Schița este esențială în crearea unui videoclip de tip ,,Cum să” în mai puțin de 30 de minute.
În exemplul de mai sus, înainte să încep înregistrarea am notat rapid o schiță formată din 4 părți, care arăta în felul următor:
- Intro Greg
- Examinare website în Buzzsumo
- Alegere template
- Personalizare template
Al treilea pas: Înregistrează videoclipul
Eu folosesc Camtasia pentru a-mi înregistra toate clipurile de tip ,,Cum să”. Programul îți permite să îți înregistrezi ecranul și să folosești și camera web în același timp.
Când înregistrezi, trebuie să ții minte două lucruri:
1. Fă-le pe toate dintr-o singură încercare
Nu te stresa prea mult cu această parte. Fă-ți schița, cunoaște-ți conținutul și începe pur și simplu înregistrarea.
Oamenii preferă un material neprelucrat. Cele mai multe dintre videoclipurile postate online sunt improvizate, au întreruperi și nu sunt deloc editate.
Cititorii tăi caută informații pe care le pot pune în pracitcă, așa că trebuie să te concentrezi pe acest aspect.
2. Folosește-ți căștile de la iPhone drept microfon
O modalitate ușoară prin care poți crește imediat calitatea videoclipurilor este să-ți folosești căștile de la iPhone atunci când înregistrezi. Calitatea suntetului va fi mult mai bună decât dacă înregistrezi cu microfonul calculatorului.
Astfel îți poți îmbunătăți rapid calitatea videoclipului însă, repet, nu trebuie să te agiți prea mult cu acest lucru.
Al patrulea pas: Decupează și încarcă
Până în acest moment ai făcut schița videoclipului, ai conectat câștile și ai înregistrat tutorialul.
Ceea ce trebuie să faci acum este să decupezi începutul și sfârșitul clipului. De obicei, în primele 10-15 secunde după începerea înregistrării, vorbesc nimicuri și mă asigur că totul este în regulă.
Folosește Camtasia pentru a tăia această secțiune. În aceeași ordine de idei, derulează până la sfărșitul clipului și taie orice fel de secvențe inutile.
Timp: Întreg procesul de creare a unui astfel de clip nu ar trebui să dureze mai mult de 15 minute.
Cheia este să creezi videoclipul dintr-o singură încercare. Nu te stresa prea tare!
4. Clipuri de tip Q&A
Acest tip de clip este similar celui anterior, numai că în loc să înregistrezi un videoclip de tip ,,Cum să”, vei înregistra răspunsurile la două întrebări relevante pentru subiectul postării tale pe blog.
Cititorii tăi vor avea mereu câteva întrebări după ce îți vor citi postarea. Anticipează-le și răspunde-le acestora la întrebari dinainte.
Fă o scurtă înregistrare în care să răspunzi la două dintre aceste întrebări și oferă clipul cititorilor ca actualizare de conținut.
Un mod simplu de a găsi întrebări la care să răspunzi este prin intermediul Quora.
Tot ce trebuie să faci este să urmezi pașii de mai jos:
Primul pas: Introdu-ți expresia cheie în Quora
Hai să ne întoarcem puțin la exemplul cu modul de preparare a unui grătar pe cărbuni.
Dacă introduci expresia cheie respectivă în bara de căutare a Quora, ți se vor afișa zeci de întrebări ale oamenilor despre acest subiect.
Al doilea pas: Fă o listă cu două dintre cele mai relevante întrebări
Notează două întrebări din rezultatele căutării relevante pentru subiectul tău.
În unele cazuri s-ar putea să nu știi răspunsul. Nu-i nimic! Frumusețea Quora constă în faptul că poți da click pe întrebare și vei primi răspunsul în doar câteva secunde!
Să presupunem, spre exemplu, că vrei să răspunzi la următoarea întrebare:
”Ce fructe sunt deosebit de gustoase atunci când le prepari pe grătar?”
Tot ce trebuie să faci este să dai click pe întrebare, să citești cele opt răspunsuri la întrebare și să îți formulezi propriul răspuns.
Al treilea pas: Înregistrează videoclipul
Urmează exact aceeași pași ca și în cazul procesului de creare a unui clip de tip ,,Cum să”, prezentați în secțiunea de mai sus. Diferența este că în majoritatea cazurilor, pentru un videoclip de tip Q&A nu trebuie să îți înregistrezi și ecranul, ci doar să folosești camera web.
Activează camera web și începe înregistrarea.
Timp: Întreg procesul de creare a unui clip de tip Q&A, inclusiv cercetarea, nu ar trebui să dureze mai mult de 20 de minute.
5. Versiunea PDF a postării
Inițial nu am agreat această idee, până ce am încercat-o. Credeam că e oarecum penibil să copiezi postarea într-un PDF însă feedback-ul din partea cititorilor mei mi-a schimbat total concepția.
Astfel am realizat cât de dificil este să pui în practică informațiile dintr-o postare de blog.
Hai să luăm ca exemplu această postare.
Să zicem că o citești și decizi că vrei să utilizezi această metodă pentru website-ul tău. În mod normal, ca să faci acest lucru trebuie să marchezi pagina, să ții minte fișierul în care ai salvat-o și apoi să derulezi la nesfârșit pagina pentru a găsi instrucțiunile pentru actualizarea de conținut pe care vrei să o creezi.
După aceea, când ajungi la implementarea efectivă a instrucțiunilor, va trebui să treci constant de la acest articol la cel pe care îl scrii. Cam neplăcut, nu crezi?
Blogurile sunt perfecte pentru predarea liniară însă nu sunt cărți de referință.
Prin convertirea postării tale de blog într-un format PDF, vei realiza două lucruri deodată:
- Creșterea valorii percepute: Ce are mai multă valoare, o postare de blog sau o carte electronică?
- Creșterea eficienței: Pot salva un document PDF pe Desktop sau pot chiar să-l trimit prin e-mail către Kindle-ul meu. E mult mai ușor decât să țin minte URL-ul articolului.
Pentru a crea o versiune PDF a postării tale, urmează pașii de mai jos:
1. Creează un Document Google nou
2. Copiază și lipește întreg articolul în Documentul Google
3. Remediază toate problemele legate de formatare (dimensionarea imaginilor, delimitarea capitolelor, etc.)
4. Exportă documentul în format PDF
Timp: Întreg procesul de creare a unei versiuni PDF a postării tale de blog durează maxim 10 minute.
6. Mini Curs Video
Acest tip de videoclip are cea mai mare valoare percepută dintre toate actualizările de conținut pe care le-am încercat.
Un mini curs video este o combinație între un Tutorial Video și actualizările video de tip Q&A despre care am vorbit mai devreme.
Îți voi da ca exemplu un mini curs video realizat de catre videofruit.com, cu o rată de înscriere de 38%: Formula săriturii în înălțime: Mini-Curs.
Dacă vrei să creezi un mini-curs, îți propun să urmezi schița de mai jos:
- Clipul numărul 1:Tutorialul Video (de 2-3 minute lungime)
- Clipul numărul 2:Tutorialul Video (de 2-3 minute lungime)
- Clipul numărul 3:Video-ul de tip Q&A (de 2-3 minute lungime)
Spre exemplu, dacă ar fi să creezi un mini curs video despre ,,Cum să transformi o postare de blog într-o carte electronică”, mini cursul nostru ar arăta în felul următor:
Clipul numărul 1: Subiecte abordate (Tutorial)
- Cum să creezi un Document Google nou
- Setarea marginilor de pagină în Documentul Google
- Cum să creezi un titlu de pagină
- Cum să creezi cuprinsul și să trimiți link-uri către capitole
Clipul numărul 2: Subiecte abordate (Tutorial)
- Cum să inserezi conținutul postării de blog în Documentul Google
- Cum să formatezi corespunzător conținutul
- Cum să trimiți un link către website-ul tău de la cartea electronică
Clipul numărul 3: Q&A (Tutorial)
- Cum pot avea o copertă cu un design profesional?
- Mi-aș putea posta cartea electronică pe Amazon?
Acest tip de actualizare are cea mai mare probabilitate de depășire a limitei noastre de 30 de minute. Cu toate acestea, este cu siguranță realizabilă.
Există o metodă prin care poți reduce din timpul alocat creării clipului. Creează un videoclip lung pe care să îl tai în 3 videoclipuri separate în Camtasia. Altfel spus, înregistrează tot ceea ce ți-ai propus, după care decupează clipul și lipește materialul filmat în trei proiecte diferite.
Techsmith (creatorii Camtasia) dispun o vastă bibliotecă de clipuri de tip ,,Cum să”, pentru a te ajuta să înveți cum să le creezi: Tutoriale Video.
Timp: 30 de minute.
7. Scripturi exacte
Multe subiecte pe care le predau atrag după sine întrebări precum:
- Care era linia de subiect a e-mail-ului pe care l-ai trimis?
- Ce le-ai spus oamenilor când i-ai sunat pentru a le face o ofertă nesolicitată?
- Ne poți împărtăși codul sursă folosit pentru bara laterală?
- Ce titlu a atras cea mai bună rată de răspuns?
E posibil ca domeniul tău să nu se preteze la astfel de întrebări, la fel cum e posibil să o facă.
Cu toate acestea, te încurajez să explorezi modurile prin care le poți oferi clienților tăi exact ceea ce vor într-un format script.
Dacă încă nu te-ai convins, îți mai spun un lucru. Scripturile exacte se numără printre cele mai solicitate bonusuri pe care le-am creat.
Pentru a deveni creativ în privința modului în care poți folosi scripturile exacte în domeniul tău, pune-ți următoarele întrebări:
- Există vreo formulă comună pe care aș putea-o împărtăși cititorilor mei?
- Cum pot să le ofer cititorilor mei exact ceea mi-aș fi dorit să primesc eu la început de drum?
- Există vreo mantră, vreun citat sau vreo zicală pe care o folosesc în domeniul meu și pe care ar putea-o folosi și cititorii mei?
Odată ce ai creat scriptul, inserează-l pur și simplu într-un fișier text și oferă acest fișier ca document descărcabil în schimbul adreselor de e-mail ale cititorilor.
Poți lua ca exemplu: Cum să obții un contract lunar de $3,000 (cu scripturi exacte).
Timp: Întreg procesul durează mai puțin de 10 minute.
8. Swipe File
Swipe file este un termen mai comun în marketing și copywriting însă poate fi extins și la multe alte domenii.
În mod normal, un swipe file este o colecție de titluri publicitare testate și dovedite.
Dacă ar fi să creezi un titlu pentru articolul tău, ai face prima dată referire la swipe file-ul tău, după care te vei inspira dintr-o listă de alte 50 de titluri. Cu toate acestea, conceptul se aplică în multe alte cazuri, pe lângă titlurile publicitare, cum ar fi:
- Rețete (gastronomie)
- Fișe de antrenament (fitness)
- Pagini de destinație (marketing)
- Rugăciuni (religie)
- Discursuri (Public Speaking)
Odată ce ai identificat conținutul acestuia, trebuie să convertești swipe file-ul într-un format ușor de transmis.
Spre exemplu, am descoperit că Evernote funcționează destul de bine în mediile care implică scrisul.
9. Template-uri
Un template este o combinație între Swipe File-uri și Scripturile Exacte iar cititorii le adoră.
Ca și în cazul celor două tipuri de actualizări de conținut prezentate anterior, în funcție de domeniul în care activezi, va trebui să apelezi la inspirație pentru a crea un template adecvat pentru audiența ta.
Iată câteva idei de început, în funcție de domeniu:
- Pentru scriitori: Template-ul folosit pentru postările de pe blog (exemplu)
- Religie: Template-uri pentru rugăciune (exemplu)
- Web Design:Template-uri complete pentru website (example)
- Marketing: Template-uri pentru designul pop-up-urilor (example)
Dacă ai nevoie de ajutor în legătură cu ideile de template-uri pentru afacerea ta, lasă un comentariu la sfârșitul postării iar noi toți vom încerca să-ți sărim în ajutor!
10. Mostre gratuite de software
Software-ul gratuit poate fi extrem de eficient. De exemplu, Appsumo și-a construit o listă de e-mail-uri de peste 700,000 de abonați prin oferirea de mostre gratuite și de reduceri majore la produsele de software populare.
Am folosit această tehnică în trei cazuri diferite pe Videofruit și a funcționat destul de bine, considerând că am obținut o rată medie de conversie de 23%.
Oferirea de astfel de gratuități implică doi pași:
1.Identifică software-ul relevant pentru audiența ta
Unul dintre cele mai ușoare moduri prin care poți afla care este software-ul relevant în domeniul tău este să cauți rapid pe Google One “[cuvântul cheie]” + software.
Cu ajutorul acestor rezultate ale căutării poți identifica acele companii de software cu propritate ridicată asupra cărora să te concentrezi.
2. Oferă audienței tale software-ul de care are nevoie
De obicei, există tentația de a aborda compania de software în vederea unei colaborări privind promoția respectivă. Eu te sfătuiesc să nu faci asta pentru că te va încetini iar în acest stadiu nu poți fii sigur că publicul va rezona cu oferta ta.
Noah și echipa sa de la Appsumo au descoperit că este mult mai rapid și mai ușor să înfrunți costul mostrei gratuite inițiale, să analizezi răspunsul și apoi să dublezi investiția în oferta cea mai eficientă.
Timp: Punerea în practică a acestei tactici nu ar trebui să dureze mai mult de 20 de minute (îți sugerez să folosești acest software pentru găzduirea mostrelor gratuite).
11. Timp pentru cititorii tăi
Nu în ultimul rând, este foarte important să ai timp și pentru cititorii tăi.
Acesta poate fi sub formă de instruire, mentorat sau inițiere. Indiferent de formă, timpul petrecut cu cititorii tăi este principalul lucru pe care aceștia și-l doresc.
De ce nu le-ai oferi asta?
Îi poți ajuta prin Skype sau chiar prin convorbiri telefonice. Poți chiar să găzduiești și un Google Hangout în care să incluzi mai multe persoane.
Pentru orice întrebare despre acest proces, lasă un comentariu mai jos și atât eu, cât și întreaga comunitate Videofruit vom încerca să te ajutăm.
Concluzionând, așa cum ți-am promis, ți-am prezentat 11 modalități prin care îți poți construi lista de e-mail-uri cu ajutorul actualizărilor de conținut în mai puțin de 30 de minute.
Acum nu mai ai nicio scuză pentru a nu folosi această strategie. Încearc-o și te vei convinge singur de beneficiile sale!
Ți-am pregătit chiar și un swipe file cu fiecare actualizare de conținut pe care am publicat-o pe acest blog și care a atras lead-uri.
Aceasta este o resursă extraordinară pentru faza de început a creării actualizării de conținut.
- Poți vedea cât de slabe erau actualizările mele de conținut inițiale (și cu toate acestea, funcționau destul de bine).
- Poți studia – și te sfătuiesc să o faci – modul în care mi-am creat clipurile.
- Folosește tehnici de inginerie inversă pentru întreg mecanismul meu de vânzări pe care l-am utilzat pentru a transforma aceste mostre gratuite în produse plătite.
Poți descărca swipe file-ul complet și gratuit, de aici.
De asemenea, îți recomand toate cele 35 de actualizări de conținut marca Videofruit, pe care le poți descărca de aici. Copiază-le și folosește-le în afacerea ta!
Era să uit! Dacă ai încercat un alt tip de bonus pe care ai vrea să îl împărtășești, povestește-ne despre el printr-un comentariu în secțiunea de mai jos!