Crearea de conținut bun, saptamana dupa saptamana, este un set de provocări.
Este un lucru sa intelegi cum se face conținut de înaltă calitate, dar este un lucru complet diferit de a-l face de fapt.
Ce vei intelege rapid este că, dacă vrei să adopti o strategie de marketing de conținut agresiv, va trebui sa ai o echipa pentru a crea acel conținut.
Dar atunci cand ai o echipă care lucrează împreună, lucrurile pot aluneca cu ușurință în haos dacă nu ești atent.
Exista doua moduri în care poți păstra o echipă in lucru lin:
- O bună planificare
- Utilizarea instrumentelor utile
Ambele sunt importante. Chiar și cu cele mai bune instrumente din lume, nu vei ajunge nicăieri dacă nu ai un plan bun.
Dar am de gând să presupun că ai cel puțin o schema stabilita pentru promovarea de continut.
În schimb, vreau să ne concentram pe al doilea punct principal – uneltele.
Am de gând să împărtășesc cu voi cateva instrumente care te pot ajuta să creezi conținut mai bine ca o echipa, minimizând în același timp posibilitatea de a greși.
Tu cu siguranță nu vei avea nevoie de toate, dar probabil vei dori să utilizezi cel puțin unul din fiecare dintre cele patru clase principale de instrumente.
Un proiect organizat este unul executat (Project Management)
Ai nevoie de el pentru a menține lucrurile pe calea cea dreapta.
Când planifici continutul pentru luni înainte, va trebui sa ai scriitori de lucru pe acea strategie si sa creeze continut.
În plus, va trebui să comunici pentru a edita conținutul și, eventual, planul de promovare.
Inutil să mai spunem ca acest lucru se poate obține rapid, insa nu foarte curat.
Poți pierde urma unor bucăți de conținut, e-mailuri, fisiere.
Din fericire, exista instrumente care te vor ajuta să planifici strategia și, de asemenea, poti urmări progresul tău.
-
Trello: Cand vine vorba de orice conversație pe management de proiect, Trello este întotdeauna unul dintre primele instrumente menționate.
Este foarte versatil.
Este un instrument excelent pentru a crește productivitatea, care poate fi utilizat atât pentru proiecte personale și de echipă.
Conceptul este extrem de simplu.
În primul rând, creezi un “consiliu”, în Trello:
Practic, vrei să ai un consiliu pentru fiecare proiect în mișcare.
Poți avea cât mai multe ai nevoie – nu există limite.
La fiecare bord, poți adăuga liste pentru fiecare categorie principală de sarcini.
În cele din urmă, poți adăuga carduri (pentru a reprezenta sarcini) pentru fiecare dintre liste:
Prezentarea generală vizuală a tuturor sarcinilor tale este într-adevăr la îndemână.
În plus, instrumentul are câteva caracteristici foarte îngrijite:
drag and drop carduri de sarcini de la lista la lista
stabileste datele scadente pentru fiecare card în parte
comenteaza sau atașeaza fișiere la fiecare card
În plus, poți adăuga, de asemenea membri la fiecare bord.
Acești membri pot interacționa cu carduri și listele și chiar adăuga propriile lor carduri.
Acest lucru face Trello un instrument de colaborare incredibil de util.
Pentru a adăuga pe cineva la un bord, doar să faceți clic pe “adăuga membri” din meniu odată ce ești în interiorul boardului pe care il vrei.
La fel ca în Trello, poți atribui anumite sarcini pentru o anumită persoană în echipa ta. Ei vor primi o notificare pentru a finaliza sarcina.
-
Streak CRM pentru Gmail: Acest instrument este un CRM (customer relationship management) plugin pentru Gmail.
În mod evident, instrumentele CRM sunt diferite de instrumentele de creare de conținut.
Cu toate acestea, consider că există câteva caracteristici utile ale instrumentului care te vor ajuta să creezi conținut mai bun.
Mai întâi de toate, asta este ceea ce se pare ca:
Streak este un soft simplu, dar util, un panou în Gmail. Tu navigheaza-l folosind partea stanga a meniului același pe care îl folosiți pentru a naviga prin diferite casute de e-mail. Este stabilit astfel încât ai posibilitatea să atribui membrii echipei tale la persoanele de contact specifice care le-ai introdus în oricare dintre domeniile principale:
Există două domenii principale în care instrumentul ar putea ajuta cu crearea și promovarea de conținut.
În primul rând, ai posibilitatea să evidențiezi orice întrebări de sprijin care ar face ideile unui conținut bun. Ai putea atribui chiar pe cineva la sarcina utilizând instrumentul.
În al doilea rând, poți utiliza instrumentul pentru a vedea care sunt perspectivele de vânzări.
-
Basecamp: Trello este un mare instrument de management de proiect pentru proiecte mici, dar aceasta nu funcționează destul de bine atunci când ai multe proiecte, oameni, și părți ale afacerii care au nevoie de atenție. Basecamp este unu dintre cele mai bune pentru poriectele mai mari, sau un numar mai mare de sarcini.
Chiar dacă, de asemenea, datele de pe Trello pot fi destul de numeroase, este greu să le afișezi simultan.Pe proiecte mari, vei avea prea multe notificări pentru a ține pasul cu ele. Cu Basecamp, ai opțiunea de a vizualiza calendarul, care iti oferă o vedere panoramică pe toate sarcinile dintr-un proiect.Nu voi intra în fiecare trăsătură unică a Basecamp, dar are un set impresionant de caracteristici.Poți avea discuții, poti crea liste de rezolvat, și încărca fișiere, de asemenea.
Există un timp de învățare la început, dar după aceea, acesta va deveni un instrument foarte simplu, dar eficient de utilizat.
Nu există nici un motiv de ce nu se poate utiliza pentru a gestiona crearea de conținut.
-
MindMeister: Când încerci să intelegi planul tau pentru crearea de conținut, de multe ori este util sa vizualizezi modul în care toate piesele se potrivesc împreună.
O modalitate foarte bună de a face acest lucru este cu o hartă in minte.
Acest instrument este unul dintre mai multe instrumente ce inlocuieste harta din minte, dar foarte simplu de utilizat.
Poți face clic pe orice nod și apoi apasa pe butonul “tab-ul” pentru a crea un nod nou.
Acesta este un instrument excelent de folosit daca planifici strategia ta de conținut general sau o bucată foarte complexa de conținut.
De exemplu, dacă ai creat ca un ghid avansat de SEO, poți crea un nod pentru fiecare dintre principalele secțiuni și apoi vei crea filiale pentru fiecare dintre subpozițiile din aceste secțiuni.
-
O tablă web (web board): Sunt sigur că ai avut o astfel de întâlnire în viața ta. Deși întâlnirile sunt, de obicei o pierdere de timp, un instrument foarte util de folosit în mod obișnuit este tabla.
Acesta iti permite să colaborezi cu alte persoane si sa combini usor imagini și text pentru a obține puncte complexe rapid.
Colaborarea on-line, care este și mai frecventa în aceste zile, înseamnă că nu se poate utiliza o tablă.
Sau nu?
Acest instrument este o tablă on-line.
Spune la revedere copiilor nesfârșite de fișiere (Content Creation)
Pentru fiecare afacere “procesul de creare de conținut” arată diferit.
Depinde de echipa ta.
La un moment dat, cu toate acestea, vei avea cel puțin câteva persoane care lucrează la fiecare bucată de conținut.
Vei avea unul sau mai mulți autori, precum și unul sau mai multi editori pentru a ajuta la ajusta fiecarei bucati de conținut.
Dacă atașezi un fișier nou de fiecare dată când faci o modificare a conținutului, e inca chiar mai bine pentru tine.
Vei pierde o tona de timp in căutarea anumitor fișiere și vei sfârși prin a face greșeli oricum.
Din fericire, e 2016 și există multe alternative mai bune. Aici sunt unele dintre cele am găsit cele mai utile.
-
Google Docs: Multi creatori de conținut ezită să foloseasca Google Docs, deoarece l-au folosit acum de câteva ori și nu au fost impresionati.
Dar a parcurs un drum lung de atunci.
În timp ce Microsoft Word ar putea fi mai bun în câteva moduri, Google Docs are propriile sale trucuri.
El are toate opțiunile de formatare esențiale cu care esti obișnuit, dar e un beneficiu imens.
Oamenii pot vizualiza un document la un moment dat.
Ei pot face modificări, pot comenta, și chiar se poate discuta cu ei în interiorul ferestrei.
Poți partaja foi de calcul sau slideshow-uri Google în același mod.
-
Red Pen: Acest instrument este special conceput pentru a va ajuta să editați ca o echipă.
Este în primul rând un instrument pentru conținut vizual, dar nu există nici un motiv de ce nu ai putea lua un screenshot de conținut scris, dacă ai vrut să editezi acest lucru.
Apoi, poți face notițe editare pe ea, făcând clic undeva pe imagine și tastând un comentariu.
-
GoVisually: Dacă esti în căutarea unui instrument de editare ușor mai avansate pentru conținutul vizual, acest lucru poate fi cea mai bună opțiune pentru tine.
Din nou, poti să încărci imagini în dosare de proiect, în cadrul funcției. De asemenea, poți adăuga pe oricine doriți la un proiect de a le trimite un e-mail din bara laterală dreapta a instrumentului:
Există câteva caracteristici îngrijite care le vei găsi utile atunci când vine vorba de colaborarea pe editarea unei imagini.
În primul rând, poți face comentarii cu privire la orice parte a imaginii. Acest lucru înseamnă că alte persoane din grup pot raspunde la acest comentariu până când problema este rezolvata.
În cele din urmă, există o caracteristică utilă de revizuiri a instrumentului. Poți continua pe același proiect și de poti crea o nouă revizie pentru ea, care este legată de cele anterioare.
Poți naviga între ele utilizând fila revizuiri pe bara laterală dreapta. Acest lucru evită problema de a avea prea multe comentarii pe o singura revizuire și de urmări ceea ce a fost făcut la ce oră.
-
SamePage: Acest instrument este ideal atunci când ai un conținut care are un grad ridicat de complexitate.
SamePage, ca nume dă mai departe indiciul, vă permite să păstrați toate informațiile de proiect pe o singură pagină:
Ea are mai multe caracteristici de management de proiect, cum ar fi posibilitatea de a crea o cronologie pe proiect vizual.
Poți încărca fișiere și sa le accesezi folosind bara laterală stânga.
Poți invita cât mai mulți oameni pentru grupul care iti place. Și oricine poate comenta pe orice pagină în proiect.
Acest lucru ar putea fi folosit ca un instrument pentru a menține strategia de conținut general pe drumul cel bun. Dar poate fi, de asemenea, folosit pentru a crea un nou proiect pentru fiecare bucată de conținut complex.
Dacă știi o bucată de conținut are nevoie de luni pentru a se asambla, poți crea un calendar pentru toate diferitele părți:
colectarea datelor
analiza datelor
alte cercetari
cercetare critica
crearea de conținut
editarea
publicarea
Unul dintre cele mai dificile aspecte ale lucrului în orice mediu de echipă este comunicarea.
Linii bune, deschise de comunicare vă permit să produceti un conținut mai bine (sau rezultate în general) și pentru a evita situații de urgență de ultim moment.
Nu vrei să afli cu o zi înainte ca un post direct că scriitorul a avut o problemă. Mai ales daca este o problema c putea fi rezolvata, de îndată ce ai auzit despre ea.
Pun pariu ca ai înțeles că comunicarea este importantă.
Cu toate acestea, este posibil să nu utilizezi cele mai bune instrumente pentru locuri de muncă.
Știu că multe companii de marketing, scriitori, și proprietarii de afaceri utilizeaza numai e-mailul pentru a comunica.
Care poate lucra bine, dacă ai o echipă mică. Vei pierde urma de mesajelor din trecut, din când în când uiți să incluzi cineva într-un lanț de e-mail, iar apoi ai o grămadă mare de e-mailuri ședinței în Inbox de care nu poți scăpa.
Nu e ideal.
-
Skype: Nu, Skype nu este chiar nou sau nepopular, dar este întotdeauna o opțiune bună care ar trebui să fie luată în considerare.
Skype este instrumentul cel mai utilizat de către grupurile care au nevoie să comunice unul cu altul.
Poți adăuga mai multe contacte decât ai nevoie, și cea mai bună parte este că cei mai mulți oameni au deja conturi Skype și știu cum funcționează.
În plus, poți crea, de asemenea chat de grup, atunci când este necesar.
Mare Caracteristica de Skype este că poți sări rapid la un apel (sau apel video), cu oricare dintre persoanele de contact.
Unele subiecte sunt prea complexe pentru a vorbi eficient într-un e-mail. Este adesea mai ușor sa sari asta cu o discutie de 5 minute și să sortezi lucrurile în loc de ore pierdute prin trimiterea de emailuri inainte și înapoi.
-
Google Hangouts: O alternativă la Skype este Google Hangouts. Ea are avantajul suplimentar de a lucra într-un browser web.
În multe feluri, este similar cu Skype, dar există câteva diferențe importante, care poate face mai bine pentru echipa ta creare de conținut.
În primul rând, apelurile video, grup sunt mai bune. Conexiunea este de obicei solid, și poți să faceți clic pe ecranul cuiva în video (de-a lungul partea de jos), pentru a-l face mai mare.
În plus, este, de asemenea, foarte ușor de invatat Google Hangouts, chiar dacă nu l-ai folosit înainte. Pentru că puteți folosi Gmail oamenilor pentru a-i invita, și cei mai mulți oameni vor avea deja acest browser de e-mail.
La fel ca și cu Skype, veți avea întotdeauna opțiunea chat-ului, în browser, sau aplicația pentru mobil:
Dacă există o situație specifică pe care excelează, este cea de video chat-uri de grup. Acesta este un înlocuitor perfect pentru întâlniri în persoană.
Nu mai pierdeți niciodată urma unui fișier nou (Partajarea fișierelor și instrumente de informare)
Singura problemă finală s-ar putea întâlni, atunci când rulează proiecte de echipă, este de gestionare a fișierelor.
O parte din orice proces de bun crearea de conținut este îmbunătățirea primul proiect.
Nu contează cât de bun scriitor ești, primul proiect va necesita îmbunătățiri.
Deci, vă aduce pe un editor pentru a vă ajuta.
Dar, așa cum echipa ta creste si va produce mai mult și mai mult conținut, va fi greu pentru a menține lucrurile drepte.
Te termina cu mai multe revizuiri ale fișierelor care sunt împrăștiate peste tot locul.
Soluția este de a avea o singură locație de stocare centrală pentru fișiere de conținut pe care oricine din echipa le poate accesa.
Aceste instrumente te pot ajuta sa faci asta.
-
Dropbox: Acest program a fost într-adevăr primul care a valorificat trecerea la stocare de tip cloud.
În timp ce toți ceilalți au fost axati pe stocarea backup pe hard disk-uri externe (și chiar CD-uri), echipa de la Dropbox a creat un instrument care a permis o copie de rezervă a fișierelor și acces al acestora de oriunde.
Și dacă nu ai mult material, este gratuit. Dacă depășești, costă doar câțiva dolari pe lună.
Poți configura contul tau de Dropbox pentru a se sincroniza automat cu PC-ul.
Deci, atunci când modifici un fișier în orice mod, trebuie doar să-i dai un al doilea `save` pentru a se sincroniza cu contul de web. Apoi, cineva din echipa ta, cu acces la dosar va vedea versiunea actualizată.
Cu această funcție, nu vei mai avea “Content_v_5.6” și alte probleme ce vor confuza pe toată lumea.
Ceea ce ne aduce la a doua principala caracteristica: de partajare.
Poți fie să partajezi fișiere individuale sau foldere întregi.
Avantajul de a împărtăși un folder cu echipa ta de creare de conținut este că va trebui doar să-l faci o dată, iar apoi le-ai dat acces la tot ce se pune în acel dosar.
Le poți oferi acces fie de contul Dropbox online sau de pe computerul local.
Doar faci clic dreapta pe folder, și alege “Share this folder”:
-
Google Drive: După succesul de Dropbox, multe companii au lansat propriile afaceri de stocare cloud.
Google Drive a devenit unul dintre liderii industriei.
Din moment ce este un produs Google, acesta are un avantaj pe care nimeni altcineva nu-l poate oferi. Acesta funcționează în mod automat cu contul tau Google și ai posibilitatea să partajezi fișiere cu persoane, bazate pe conturile lor Google.
Poți configura, de asemenea, Google Drive pentru a lucra la computerul local. Poți configura un dosar care arata ca orice alt folder de pe computer, care se sincronizează automat cu fișierele din contul tau online.
O parte finală a Google Drive pe care trebuie să o menționez este că acesta se integrează perfect cu Google Docs.
Dacă utilizezi Google Docs, aceasta este evident instrumentul de partajare de fișiere și de stocare pentru tine.
Google Docs va salva în mod automat fișierele în folderul principal Google Drive. Ai posibilitatea să le tragiîntr-un folder partajat după, dacă vrei.
-
SharePoint: Există o opțiune finală principala care funcționează bine atunci când ai nevoie pentru a edita o mulțime de fișiere ca o echipa.
SharePoint este un produs Microsoft ceea ce face totul mai ușor pentru cei mai mulți oameni.
Ca și cu celelalte opțiuni, poți încărca toate fișierele pe care vrei aici și să le organizezi in dosare:
În general, este o opțiune foarte similară Dropbox sau Google Drive.
Alege oricare iti place cel mai mult, dar ai grija sa te ajute, intr-adevar. Toate au seturi de caracteristici similare și sunt pe deplin dezvoltate în acest moment.
Concluzie
Poți crea cu toate propriul conținut dacă asta este prioritatea ta.
Cu toate acestea, nu toată lumea vrea să facă asta.
Deci, atunci când ajungi la punctul de a crea o tona de conținut, vei avea nevoie de ajutor.
Trebuie să ai cel mai folositor tip de instrumente pentru a gestiona eficient o echipă in crearea de conținut. În caz contrar, vei ajunge sa pierzi timp si bani, tot timpul.
Ți-am arătat multe instrumente diferite, care te pot ajuta la îmbunătățirea procesului de colaborare.
Nimeni nu are nevoie sa le foloseasca pe toate. Cu toate acestea, vei dori probabil să alegi cel puțin unul din fiecare categorie.