Paginile de destinație sunt un instrument de marketing important pentru orice afacere. Dacă doresti să începi o afacere online, paginile de destinatie sunt la fel de esentiale ca si bunurile sau serviciile pe care intentionezi să le vinzi. Cu toate acestea, care este scopul de a avea un site web o dacă nu poti genera vizitatori? Aici sursele de trafic web plătite intra în joc. Surse de trafic web plătite sunt anunțurile care pot ajuta la a-ti imbunatati vizibilitatea internet.
Aici sunt 8 surse plătite de trafic web, care vor face pe oameni să viziteze paginile de destinație site-ului tău. Ca în orice serviciu online, este de obicei o idee bună sa cauti cupoane de reduceri aplicate doar pentru utilizatorii noi, și testeaz-o pentru a măsura și analiza calitatea traficului web din punct de vedere al ratelor de conversație inainte de a rula campanii PPC complete.
Motoarele de cautare ca o sursa de trafic web platit
Cele mai mari surse de trafic web platite apartin Google si Bing. Atunci cand cineva cauta un cuvant cheie legat de afacerea ta, anuntul tau va fi afisat intr-o pozitie proeminenta in timpul cautarii.
Google Adwords
Uriasul Google oferă Google AdWords, care se inspira din ceea ce caută oamenii. AdWords te va ajuta sa atragi mai multi clienti si sa iti cresti afacerea prin afisarea anuntului tau oamenilor care sunt gata sa cumpere produsul. Google Adwords este o mare sursa de trafic web platit pentru ca te duce catre publicul tinta. Nu sunt afisate la dispozitia publicului larg in speranta ca cineva va face click pe link.
Poti seta anuntul sa vizeze comunitatea locala sau poti seta o retea mai larga pentru a include regiunea ta sau chiar tara. Poti sa te inscrii in Google Adwords pentru plata gratuita și doar atunci când cineva face clic pe anunt sa te coste . Sau poti seta pe buget zilnic. De exemplu, daca vrei doar sa cheltuie 10 $, poti seta aceasta suma. Cu Google AdWords, poti masura cat de eficiente este anuntul in generarea de trafic web pentru paginile tale de destinație. Poti sa schimbi oricand anunțurile tale si sa incerci cuvinte cheie noi. In plus, nu exista nici un contract, astfel incat sa se poata termina anuntul in orice moment.
Bing Ads
Bing Ads te ajutasa simplifici strategia de campanie pentru trafic pentru site-ul prin oferirea de publicitate simplu și eficient. Vei avea controlul asupra obiectivelor de cheltuieli cu modificatori de licitatie, care va controla traficul mobil. Cu Bing Anunturi poti sa transfersi campanii Google AdWords. Bing Anunturi ofera publicitate locala si mobila, precum si directionarea unui dispozitiv.
Publicitatea mobila este o modalitate foarte buna de a ajunge la clientii care fac cele mai multe achizitii de pe dispozitivul mobil. Publicitatea locala va imbogati si promovar afacerea ta in regiunea locala. De asemenea, poti utiliza web analytics pentru a optimiza campania de anunturi.
Social Media – surse de trafic
Social Media este un “motor” mare utilizat pentru a conduce valuri de trafic web catre paginile tale de destinatie. Multe dintre site-urile de social media ofera spatiu publicitar.
Facebook are peste un miliard de utilizatori. Cu campania lor de anunțuri orientate, puteți ajunge la utilizatorii care sunt clientii tai tinta destul de usor. Publicitatea este un proces in trei etape. Trebuie sa creezi o pagina de Facebook pentru afacerea ta, sa o concectezi cu oamenii si sa interactioneze cu publicul. Facebook foloseste utilizatorii pentru a promova, tinta si optimizarea traficului web. Utilizatorii Facebook vor vedea un anunt care leaga pagina sau site-ul tau de Facebook. Potențialul client va face clic pe anunț, daca este interesat.
Facebook, de asemenea, iti permite sa vizezi un gen anume, cu o anumita varsta și ocupatie. Un alt beneficiu elegant pe Facebook este ca acesta va viza un public care este similar cu baza de clienti existenta. De exemplu, daca cineva cumpara de la tine, Facebook, folosind un site Pixel, va folosi datele demografice lor ai alte indicații sa caute publicul pentru tine. Facebook, de asemenea, iti permite sa faci setari geografice, in funcție de context.
Twitter ofera publicitate pentru orice afacere. Poti viza publicul tau prin conectarea afacerii tale la un cuvant cheie particular, la interese sau adepti. Poti promova afacerea ta pe un cont Twitter, cu ajutorul tendintelor Tweets. Poti seta un buget, sa plasezi o sumă licitată maximă sis a platesti doar pentru angajament.
Twitter oferă Google Analytics pentru a masura eficienaa anunțurilor tale si o “audiență croita pentru tine” pentru a sprijini pagina. Twitter are o caracteristica principala, care te va ajuta sa ceri adresa de email a persoanelor, fara sa paraseasca site-ul. Eticheta de remarketing Twitter permite utilizatorilor sa redirectioneze utilizatorii Twitter care au vizitat paginile lor de destinatie, si sa furnizeze oferte speciale si promotii la acest public.
Twitter ofera, de asemenea analiza. Poti urmari mai multe componente ale anunturilor tale pe Twitter si sa folosesti informatiile pentru a îmbunatati optimizarea.
+ Post Ads
+ Post Ads este o sursa de trafic de web platit, care functioneaza prin generarea de conversatii in intreaga retea de publicitate Google Plus. Anunturile tale vor fi proiectate pentru determina oamenii sa iinceapa o conversatie si sa dea click pentru a vizualiza paginile de destinatie.
Formula este simpla. Poți realiza o fotografie sau o alt tip de conținut Google + public și sa creezi un anunt in jurul ei. Anuntul va rula pe Google – Rețeaua de display. Aceasta sursa de trafic web platit este, insa, disponibila numai pentru utilizatorii Google +, care au atins un anumit numar de prieteni.
Poti folosi LinkedIn pentru a dobandi noi clienti pentru afacerea ta. LinkedIn iti oferă trei tipuri diferite de publicitate. Poti alege sponsorizarea actualizarilor, InMail, si anunturi grafice sau text. Anunțurile tale pot fi targetate si catre cei cu anumite locuri de muncă. De exemplu, daca ai un magazin de arta, poti viza artisti.
Poti viza publicul, de asemenea, in functie de sex, varsta, locatie, competente, industrie si marimea companiei. Un anunt poate costa chiar si $ 10 pe zi. Cu toate acestea, cele mai multe anunturi de directionare pot costa de la $ 2-4.50 un clic. Totul depinde de ce direcționare alegi.
StumbleUpon
StumbleUpon ofera o platforma unica. Este una din sursele de trafic de web platit care nu are nevoie de clic pe un anunt sau un link. Acesta va conduce publicul direct la pagina de destinatie a site-uluil tau. Vei plati numai pentru vizitatori unici.
Site-ul tau va fi in contextul relevant si va fi grupat cu site-uri cu aceleasi interese. Stumble Upon garanteaza clickuri permanent.
Reddit are o platforma programabila flexibila care are potentialul de a ajunge 114 milioane de utilizatori. Un anunt Reddit incepe de la $ .75 CPM, cu un minim de 5 $. Reddit ofera angajament autentic si o comunitate pasionata de oameni. Este modalitate foarte buna de a raspandi vestea despre compania ta.
Tu obtii publicitate prin crearea unei posturi promovate, care pot ajunge la orice public doresti. Exista doua tipuri de postari. Una dintre ele este un link care va redirectiona clienții catre siteul tau, iar celalalt este un text. Textul va avea un mesaj incorporat de alegere si va redirectiona membri la un comentariu pe pagina ta de promovare.
Alege sursa de trafic de web platit care se potriveste cu bugetul tau si cu care crezi ca vei obtine cel mai bun loc in fata publicului tinta. Tu nu esti limitat doar la o sursă de anunturi. Poti amesteca si potrivi toate tipurile surse de trafic catre paginile de destinație ale site-ului tau.