Exista nenumarate agentii de seo (search engine optimization) care ofera servicii seo profesionale pentru cresterea organica a site-urilor in motoarele de cautare. Bineinteles ca strategiile folosite intr-o campanie de SEO, gama de tool-uri folosite pentru un audit seo sau o analiza seo a site-ului tau, difera de la o agentie la alta. Unele agentii ofera doar servicii de optimizare seo pentru site-uri, in timp ce altele oferta doar promovare off page seo, iar altele imbunatatesc caracteristici precum utilizarea de pe mobil si viteza de incarcare.
Ideal este sa gasesti o agentie care ofera servicii seo profesionale complete, incepand cu un audit seo, servicii de optimizare seo, research pentru gasirea de cuvinte cheie relevante, seo on page in baza acestor cuvinte cheie (meta informatii, titluri si descrieri din toate paginile site-ului) si bineinteles campanii coomplete de promovare seo off page, care reprezinta un element important din procesul de optimizare pentru motoarele de cautare (articole in blog, link building, semnale social media, advertoriale si comunicate de presa etc.).
Optimizarea SEO a continutului text din site
Desi poate parea covarsitor la inceput, scrierea textelor optimizate SEO pentru un website nu este chiar deloc grea. Procesul de optimizare seo on page implica cateva elemente carora trebuie sa le acorzi atentie atunci cand postezi ceva nou pe site (articole pe blog sau produse/servicii noi), pentru a putea beneficia de o indexare optimza in motorul de cautare pe termen lung.
Totodata, trebuie sa retii ca acest continut trebuie sa fie usor de citit si de parcurs in primul rand pentru utilizator si sa eviti sa folosesti o asociere de cuvinte cheie aleatorie fara vreun sens pentru cititor. Mai mult, robotii si algoritmii motoarelor de cautare au devenit din ce in ce mai inteligenti si pot sa detecteze o insiruire de cuvinte cheie fara sens si te pot penaliza pentru acest lucru. De aceea, este mai bine sa scri in primul rand continut de calitate care sa aduca plus valoare vizitatorilor de pe site-ul tau si abia apoi sa te gandesti la o cat mai buna indexare.
Atunci cand textele de pe site-ul tau ofera informatii relevante, utile si usor de parcurs pentru vizitatori, si Google va percepe si el acelasi lucru si va sti ca acele pagini nu sunt doar simple rezultate ale unei cautari, ci ofera vizitatorilor informatii utile, de care au nevoie. Dupa ce robotii au scanat site-ul tau vor concluziona daca informatiile oferite de tine sunt relevante sau nu, distribuind-o mai departe sub diferite forme.
De aceea, esti vital ca textele tale sa fie optimizate seo in baza cuvintelor cheie avand in minte cititorul pe primul loc si abia mai apoi sa fie optimizat seo on page pentru motorul de cautare. La final de zi, oamenii sunt cei care iti aduc traficul organic pe site, si tu lor vrei sa le vinzi.
Motoarele de cautare incearca sa ofere utiliatorilor rezultate cat mai relevante si interesante pentru cautarile lor, nu doar pagini perfect optimizate din punct de vedere seo, dar nule ca si valoare. De aceea, noile update-uri Penguin si Panda, pun pe primul loc experienta utilizatorilor si calitatea acesteia.
Continut relavant si optimizare SEO
Trebuie sa incerci mereu sa fii primul care oferi o informatie noua si interesanta unui vizitator, astfel iti vei creste sansele sa ajungi viral, fiind primul care a lansat informatia pe internet.
Astfel, vei incepe procesul de link building automat, si vei contura un profil sanatos de backlink-uri, esential pentru promovarea seo si vei obtine si semnale sociale datorita distribuirilor pe social media.
Update-ul Google Penguin aduce in atentia motorului de cautare pentru decizia afisarii in rezultatele organice aceste semnale sociale, acordand mai multa incredere pentru site-urile care au continut distribuit pe retelele sociale, deoarece acest lucru reprezinta dovada ca oamenii au considerat relevante informatiile si le-au dat mai departe si altora, creand trafic organic pentru business-ul respectiv.
Indiferent de natura continutului tau, este vital sa nu folosesti continut copiat de pe alte site-uri, deoarece Google il va detecta ca si contiut duplicat si iti va penaliza site-ul, neafisandu-l in rezultatele organice. In plus, nici utilizatorii nu vor fi incantati si isi vor pierde increderea in business-ul tau atunci cand nu gasesc originalitate.
Alege o strategie diferita si diferentiaza-ta cat mai mult de concurenta si de site-urile care promoveaza aceleasi lucruri in mediul online, pentru a reusi sa obtii o indexare cat mai buna pentru site-ul tau si a atrage un trafic organic de calitate.
Pe langa originalitate, este foarte importanta si structura continutului din site. O structura corecta inseamna ca textul sa fie cat mai lizibil, sa existe paragrafe scurte si subtitluri pentru a face citirea cat mai usoara si mai rapida. Printr-o structura curata a textelor vei scadea rata de bounce si vei indemna vizitatorii sa acceseze si alte pagini din site-ul tau. O alta strategia de a structura un text pe site este utilizarea listelor si folosirea de bullet-uri pentru ca infomatia sa fie organizata intr-un mod cat mai facil.
De asemenea, include si imagini reprezentative in interiorul articolului. Nu uita sa denumesti pozele si sa completezi alt textele la ele pentru a imbunatatii indexarea in google. La titlu si alt text include un cuvant cheie relevant pentru pagina respectiva, care sa tina totusi cont de ce transmite poza.
Dupa ce ai trecut prin tot acest proces, ultima etapa de optimizare seo este sa verifici si sa corectezi textul inainte de a il face public. in acest fel te asiguri ca este un material cu adevarat bun din punct de vedere al viitorilor tai cititori.
In cazul in care il postezi direct pe site, si acesta contine multe erori de scriere sau greseli gramaticale, vizitatorii vor parasi rapid site-ul si isi vor pierde increderea in tine. Continutul trebuie sa fie logic, corect structurat si sa respecte toate regulile de optimizare seo pentru a te asigura ca se va indexa cat mai bine.
Inainte sa incepi sa scri un text pentru site, asigura-te ca ai facut mai intai researchul cuvintelor cheie relevante pentru site-ul tau in general si apoi creeaza structura fiecarei pagini in parte in functie de cuvintaul cheie principal. Cresterea traficului organic pe un site are la baza o densitate optima de cuvinte cheie.
Foloseste tool-uri online pentru a putea face o analiza completa precum Wonder Wheel sau Google Keyword Tool unde poti vedea ce cuvinte cheie sunt in trendul cautarilor pe nisa ta si apoi sa le incluzi in textele tale din site. In momentul de fata, Google este capabil sa inteleaga legatura dintre mai multe grupuri de cuvinte, deci poti utiliza si sinonime.
Acum ca ai finalizat analiza pe cuvinte cheie relevante pentru business-ul tau si ai stabilit o strategie de content este momentul sa te apuci de scris. Ai grija sa nu integrezi cuvintele cheie de prea multe ori in textul de pe aceeasi pagina din site.
Si aici poti apela la un tool online de Keyworkd Density care sa te ajute sa iti dai seama daca procentul este bun sau prea mare.
Atunci cand densiteatea este prea mare site-ul poate fi marcat ca si spam. Insa, nu uita sa le folosesti in descrierile meta, alt tag-uri, numele fisierelor incarcate in site si in titlul si continutul propriu-zis din pagina. Daca nu te simti in stare sa faci asta, poti oricand sa apelezi de servicii de content writing de la o agentie servicii seo.
Optimizarea SEO a profilului de link-uri catre site
Am terminat de contruit site-ul, am gazit cuvintele cheie cele mai potrivite pentru optimizare seo, cele mai cautate de catre potentialii nostri clienti si am creat continutul optimizat seo in baza cuvintelor cheie. Acum oare este momentul sa ne relaxam si sa asteptam sa vina comenzile?
Nu chiar! Primele 6 luni de la lansarea site-urilor sunt cele mai importante pentru succesul online al business-urilor. Acum trebuie sa investesti timp si ceva bani in promovare pentru atragerea traficului care iti va genera venituri.
Optimizarea seo a site-ului din pacate nu este suficienta, pentru a crea un brand puternic in online este nevoie de o stategie seo de marketing online pe termen lung. Seo Este un proces care sustine cresterea permanenta a unui brand si trebuie luati in calcul toti factorii care influenteaza pozitionare in google.
Primul, si unul dintre cei mai importanti factori, este profilul de backlink-uri care pleaca si vin catre site. Link building-ul este una dintre cele mai puternice strategii dintr-un proces complet si complex de promvoare seo.
Conteaza atat cantitatea de backlink-uri cat si calitatea acestora. Din fericire, exista multe metore de marketing online, chiar si gratuite care te pot ajuta sa urmezi o strategie seo optima site-ului tau.
Cum creezi un profil de backlink-uri gratuit
Pe intelesul tuturor, atunci cand ai un magazin de incaltaminte si pe una dintre paginile din site este prezentat un anumit tip de incaltaminte cu toate caracteristicile produsului, atata timp cat ai un continut interesant vei atrage utilizatorii potriviti.
Sa zicem ca un utilizator web care detine un blog pe nisa de incaltaminte sau un site web, vrea sa fie tot timpul la curent cu noutatile, si se intampla sa dea peste site-ul tau. Daca acest utilizator este multumit de continutul pe care il gaseste cu siguranta te va mentiona pe blogul sau site-ul sau si va insera un link in articolul sau catre site-ul tau.
Vizitatorii sai vor accesa link-ul si vor ajunge pe site-ul tau unde perechea respectiva de incaltaminte este vanduta si va putea sa comande.
Cam asa functioneaza acest proces de promovare seo off page. Atunci cand oferi informatii utile si calitative, utilizatorii din nisa ta vor face referire la site-ul tau, oferindu-ti astfel backlink-uri gratuite si ajutand traficul organic sa se indrepte catre tine si poate chiar sa iti devina client.
Google vede aceste link-uri externe ca fiind recomandari ale site-ului tau si considera astfel ca esti un brand de incredere si oferi servicii sau informatii de incredere.
Acum multi ani de zile, crearea de strategii de link-building era fundamentala, dar mai ales accesibila pentru oricine, deoarece resursele de pe internet erau limitate. Astazi, insa, o campanie de backlink-uri trebuie create si implementata cu mare atentie.
Degeaba ai 100 link-uri total irelevante care duc spre site-ul tau, comparat cu un competitor din nisa ta care are un singur link dar de calitate.
De aceea, este important sa alegi o agentie de servicii seo serioasa care poate face un audit al profilului tau de backlinkuri initial pe baza caruia sa contureze strategii eficiente pentru o campanie de promovare seo eficienta. Agentia de seo potrivita va sti cum sa iti explice sa gestionezi link-urile daunatoare pentru imaginea brand-ului tau in online si cum sa iti protejezi afacerea de penalizarile google.
Posibil sa iti recomande un update al intregului continut din site si strategii de atragere de link-uri de calitate. Este foarte important sa ai setate conturile de Google Analytics si Google Search Console inca de la infiintarea site-ului, si ca acestea sa fie corect conectate intre ele si cu site-ul pentru a putea urmari evolutia acestuia si posibilele erori si probleme de indexare in google. De exemplu daca tu vinzi incaltaminte, un site al unui kinetoterapeut nu te va ajuta.
Google clasifica site-urile in functie de relevanta si autoritate, in functie de cuvintele cheie cautate. De aceea pe langa includerea cuvintelor cheie relevante pentru site-ul tau din procesul de optimizare seo on page, este esential ca si site-ul care trimite link-uri catre tine sa aiba o densitate buna a cuvintelor cheie in continut.
Page Rank-ul, termen utilizat de catre specialistii dintr-o agentie de servicii seo, este un fel de nota acordata de google pentru site-uri care se bezeaza pe calitatea si relevanta profilul de linkuri.
In concluzie, odata ce site-ul a trecut testul pentru optimizare seo (content, cuvinte, structura, functionalitate) este momentul sa apelezi la o agentie seo are sa porneasca o campanie seo eficienta pe termen lung pentru a te ajuta sa castigi credibilitate si autoritate in fata Google si sa obtii link-uri de intrare cat mai multe si mai bune.
Daca agentia de seo constanta ca afacerea ta are nevoie de imbunatatiri dupa ce au facut o analiza seo a site-ului tau, va incepe procesul de optimizare seo si un update al functionalitatilor, continutului sau a altor aspecte ale site-ului tau.
Agentia se va ocupa de afacerea ta pentru a crea o baza puternica si curata bazata pe analiza seo facuta initial. Apoi va trece la partea de promovare seo externa care reprezinta un pas important pentru afacerea ta in mediul online din punct de vedere al traficului atras din cautarile google.
Noi, la ZAO Media, in pachetele de promovare SEO oferim servicii de scriere articole optimizate seo pe care le postam pe blog-ul tau in fiecare luna si crearea de videoclipuri pe care le postam pe site-uri dedicate. Aceste 2 instrumente fac parte din cadrul unor campanii seo complexe, insa aceste 2 servicii cantaresc enorm pentru motoarele de cautare si genereaza trafic de calitate.
Link-urile nu sunt suficiente pentru pozitionarea optimza in google, de aceea, noi oferim servicii seo complementare cu acesta care sa ajute la optimizarea campaniilor seo.
Serviciile seo sunt testate si updatate anual, in functie de modificarile algoritmilor google, iar specialistii nostri cauta in permanenta noi modalitati de optimizare si atragere de trafic relevant.
De asemenea, ar trebui sa sti ca link-ul inserat intr-un articol de pe un alt site, ar trebuie sa fie pus pe un cuvant cheie denumit anchor text. Insa, in cazul link-urilor care vin din legaturi spontane (un articol devenit viral) este greu sa verifici acest lucru. De aceea noi oferim servicii profesionale de scriere articole din acest punct de vedere.
Daca totusi observi aceste legaturi, poti sa remediezi situatie prin inserarea unui cuvant cheie in adresa URL a paginii tale la care face referire. ( cam asa ar trebui sa arata) <a href=”http://www.exemplu.ro”>cuvinte cheie</a>, unde atributul „href” indica pagina catre care va conduce linkul, iar „ cuvinte cheie” indica expresia cheie pentru care doriti sa va pozitionati datorita acestui link.
Prin introducerea cuvintelor cheie prin anchor text, dam de inteles lui Google, care va analiza textul, ca link-ul catre respectiva pagina reprezinta informatii despre subiectul descris de respectivul cuvant. Astfel, pozitionarea site-ului in baza cuvintelor cheie mentionare va creste daca si continutul este util si relevant. Nu folosi abuziv cuvintele cheie in cadrul procesului de optimizare seo sau a promovarii seo.
O agentie seo profesionala va pastra o densitate optima a cuvintelor cheie si le va aranja in texte intr-un mod logic si eficient. In plus, tot agentia ar trebuie sa stie diferenta dintre link-urile dofollow si cele nofollow si cum se utilizeaza corect acestea.
Atunci cand vrei sa creezi un profil bun de link-uri ao nevoie ca link-urile care trimit spre site-ul tau sa fie dofollow.
Acum ca avem clara in minte si analiza tipurilor de linkuri care trebuie sa faca parte din strategia noastra de promovare seo pentru atragerea traficului organic este momentul sa alegi agentia care reprezinta cea mai buna optiune pentru optimizarea serviciilor seo eficiente pentru tine.
Optimizarea SEO a accesibilitatii de pe mobil a site-ului
Bineinteles ca, dintr-un pachet complet de servicii seo profesionale privind procesul de optimizare al site-ului nu poate lipsi optimizarea accesibilitati seo de pe mobil. Inca din 2015, acesta reprezinta un factor important pe care Google il ia in considerare atunci cand afiseaza siteurile in rezultatele organice.
Asta inseamna ca un site cu mai putin continut relevant dar optimizat pentru mobil, va aparea inaintea unui site cu un continut de calitate dar neoptimizat pentru mobil. Daca esti inca la inceput de drum, asta poate fi o veste buna pentru tine, deoarece il poti optimiza pentru toate dispozitivele in momentul creari site-ului.
Daca insa ai trecut deja de aceea etapa si nu ai un site optimizat pentru dispozitivele mobile este momentul sa apelezi la agentia de seo pentru a solicita un update.
Desi costurile pe care agentia ti le-a oferit iti pot parea putin piperate, trebuie sa intelegi ca pe termen lung vei pierde mult mai mult timp, bani si oportunitati si trafic organic din Google daca nu faci asta acum.
Si pentru acest lucru exista un instrument online cu care poti verifica daca site-ul tau este optimizat – Google Mobile-Frindly site test. In cazul in care agentia de servicii seo nu a facut deja aceasta analiza pentru tine.
Tot mai multe persoane detin un smarphone in mometul de fata, astfel incat a crescut exponential procentul traficului de pe un site care reprezinta doar vizite de pe mobil. De aceea, optimizarea aceasta este esentiala pentru succesul tau in online.
Degeaba rulezi o campanie seo eficienta si bine facuta, daca atunci cand vizitatorii ajung pe siteul tau au o experienta negativa si il parasesc imediat.
O experienta de navigare usoara si placuta iti poate aduce foarte multe beneficii, de la o indexare mai buna in google, la un bounce rate mai mic si o crestere a retei de conversie.
Agentia de seo potrivita pentru tine, trebuie sa stie care sunt lacunele afacerii tale si sa iti recomande procesul de optimizare seo inainte de a incepe orice campanie seo.
Algoritmul Google care ia in calcul utilizabilitatea pe mobil a siteurilor este o metoda de a impulsiona detinatorii de siteuri web sa inceapa cat mai curand procesul de optimizare pentru mobil pentru a nu pierde in fata competitorilor.
In cazul in care acest articol te-a convins sa incepi procesul de optimizare seo si promovare seo pentru a ajunge in prima pagina din google nu ezita sa ne contactezi imediat.
Oferim servicii seo profesionale si complete pentru a te ajuta sa cresti frumos si sanatos in cautarile din google.